Pocztex w nowej odsłonie – rusza kampania reklamowa „Otwórz się na Pocztex”
Poczta Polska kontynuuje działania promocyjne związane z usługą Pocztex. Od dziś, tj. od 25 października, rozpoczyna emisję spotu wizerunkowo-produktowego „Otwórz się na Pocztex”. To kolejny element prowadzonych od września 2021 r. działań komunikacyjnych Spółki dotyczących usługi Pocztex.
Celem realizowanej kampanii jest poinformowanie klientów o zmianach jakie zachodzą w Poczcie Polskiej oraz jej flagowej usłudze kurierskiej Pocztex. Komunikacja stawia m.in. na pokazanie unowocześnionego logo usługi i nowych strojów kurierskich. Spot operuje językiem pozytywnych emocji i kieruje przekaz bezpośrednio do szerokiej grupy klientów – nadawców i odbiorców. Dynamiczne ujęcia i montaż ilustrują przekaz w skondensowany sposób. Budują wizerunek Pocztex jako usługi Poczty Polskiej, której najważniejszymi benefitami dla klientów jest bliskość, szybkość i wygoda.
Kampania reklamowa to kolejny etap działań związanych z nową odsłoną usługi kurierskiej Poczty Polskiej. We wrześniu Spółka odświeżyła logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym znaku z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki. Pocztex zyskuje nowoczesną, lekką i biznesową architekturę identyfikacji wizualnej.
– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek - to wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP. Klienci otrzymają uproszczoną, znacznie bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę, w nowym standardzie. Intensywnie pracujemy nad logistyką, tak aby wszystkie przesyłki kurierskie doręczać zgodnie z oczekiwaniami sklepów internetowych i ich klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Spółki.
Kolejnym elementem, który bezpośrednio przyczyni się do zmiany jakościowej w usłudze Pocztex, jest wdrażana nowa sieć połączeń. Przemodelowanie procesów umożliwi świadczenie usługi w wyższym standardzie. Dodatkowo w ciągu kolejnych trzech lat Spółka planuje przeznaczyć 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej, co pozwoli utrwalić pozycję rynkową marki.
Spot reklamowy „Otwórz się na Pocztex” będzie można zobaczyć na antenie: TVP1, TVP2 oraz TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Film, TV Republika do końca listopada br.