Pocztex Pocztex

Pocztex w nowej odsłonie – rusza kampania reklamowa „Otwórz się na Pocztex”

Poczta Polska kontynuuje działania promocyjne związane z usługą Pocztex. Od dziś, tj. od 25 października, rozpoczyna emisję spotu wizerunkowo-produktowego „Otwórz się na Pocztex”. To kolejny element prowadzonych od września 2021 r. działań komunikacyjnych Spółki dotyczących usługi Pocztex.

Celem realizowanej kampanii jest poinformowanie klientów o zmianach jakie zachodzą w Poczcie Polskiej oraz jej flagowej usłudze kurierskiej Pocztex. Komunikacja stawia m.in. na pokazanie unowocześnionego logo usługi i nowych strojów kurierskich. Spot operuje językiem pozytywnych emocji i kieruje przekaz bezpośrednio do szerokiej grupy klientów – nadawców i odbiorców. Dynamiczne ujęcia i montaż ilustrują przekaz w skondensowany sposób. Budują wizerunek Pocztex jako usługi Poczty Polskiej, której najważniejszymi benefitami dla klientów jest bliskość, szybkość i wygoda. 

Kampania reklamowa to kolejny etap działań związanych z nową odsłoną usługi kurierskiej Poczty Polskiej. We wrześniu Spółka odświeżyła logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym znaku z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki. Pocztex zyskuje nowoczesną, lekką i biznesową architekturę identyfikacji wizualnej.

Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek - to wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP. Klienci otrzymają uproszczoną, znacznie bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę, w nowym standardzie. Intensywnie pracujemy nad logistyką, tak aby wszystkie przesyłki kurierskie doręczać zgodnie z oczekiwaniami sklepów internetowych i ich klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Spółki.

Kolejnym elementem, który bezpośrednio przyczyni się do zmiany jakościowej w usłudze Pocztex, jest wdrażana nowa sieć połączeń. Przemodelowanie procesów umożliwi świadczenie usługi w wyższym standardzie. Dodatkowo w ciągu kolejnych trzech lat Spółka planuje przeznaczyć 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej, co pozwoli utrwalić pozycję rynkową marki.  

Spot reklamowy „Otwórz się na Pocztex” będzie można zobaczyć na antenie: TVP1, TVP2 oraz TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Film, TV Republika do końca listopada br. 

Załączniki

Pocztex

Pocztex

JPG 1,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.