Pocztex nagrodzony godłem Polska Jakość 2013

Pocztex – kurierskie ramię Poczty Polskiej otrzymał godło Polska Jakość 2013. Wyróżnienie to przyznawane jest markom, które z powodzeniem konkurują z firmami zachodnimi, a jednocześnie tworzą środowisko pracy dla polskich pracowników i kontrahentów.           

Program Polska Jakość skierowany jest do rodzimych przedsiębiorstw, dla których największą wartością jest dbałość o jakość oferty, a także wysoki poziom wdrożonych standardów zarządzania i obsługi klienta. Celem kapituły jest stworzenie elitarnego grona "Ambasadorów Polskości", czyli konkurencyjnych firm i marek, które tworzyć będą pion promocji polskiej przedsiębiorczości, a jednocześnie eksponować potencjał polskich produktów.

- Godło „Polska Jakość 2013” jest sygnałem, że działania podejmowane przez Pocztex mają charakter ciągły, przynoszący wymierne korzyści oraz dający pełną gwarancję spełnienia najwyższych standardów. Zależy nam na nagradzaniu polskich producentów i usługodawców dających zatrudnienie polskim pracownikom i posiadającym produkty bardzo wysokiej jakości, które mogą skutecznie konkurować z zagranicznymi markami. - mówi Michał Czyczyło, przedstawiciel Kapituły i  z-ca Redaktora Naczelnego magazynu „Strefa Gospodarki”. Wysoki standard usług kurierskich został również doceniony poza granicami Polski. W rankingu Światowego Związku Pocztowego podsumowującym 2012 rok, Poczta Polska została wyróżniona złotym dyplomem, w kategorii jakość zagranicznych usług kurierskich (EMS).

Pocztex zwiększa obroty

- Pocztex dynamicznie zwiększa obroty.To efekt zmian jakie wprowadziliśmy w ofercie. Korzysta na tym klient, bo dzięki temu robienie zakupów bez wychodzenia z domu jest obecnie tańsze niż tradycyjna wyprawa do sklepu. Terminowość doręczeń sięga już 100 proc. Pojawiła się możliwość powiadamiania SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki i planowanym terminie jej dostarczenia. – mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny za Pocztex w Poczcie Polskiej.  Do dyspozycji klientów oddano także mapę cyfrową on-line - mechanizm obliczający odległość miedzy miejscowościami, bezpłatne ubezpieczenie przesyłek i doręczenie w gwarantowanym terminie. Za pośrednictwem strony WWW klienci mogą także monitorować nadawane przesyłki.        

 W 2012 roku Pocztex dostarczył blisko 7 proc. więcej przesyłek niż rok wcześniej. Pierwszy kwartał 2013 to już wzrost sprzedaży usług kurierskich o 70 proc. w porównaniu do I kwartału 2012 r.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.