biuro prasowe 1190x670 N biuro prasowe 1190x670 N

Poczta Polska zwycięża w rankingu Top Marka!

Podobnie jak i rok temu, Poczta Polska została laureatem w prestiżowym konkursie „Top Marka”, organizowanym przez Magazyn Press i PSMM Monitoring & More. To już 6. nagroda dla Spółki w kategorii Firmy Kurierskie.

Tegoroczna edycja badania Top Marka, podobnie jak w latach ubiegłych, objęła aż 500 marek z 50 branż, o których najczęściej wzmiankowano w prasie i internecie. Badanie objęło ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i YouTube’a, opublikowanych od 1 lipca 2022 do 30 czerwca 2023 roku.

Wyróżnienie Poczty Polskiej świadczy o  przynależności Spółki do grona najbardziej medialnych marek w Polsce i podkreśla wyjątkowy medialny wizerunek, który jest jednym z kluczowych elementów pozwalających ocenić potencjał, wartość oraz siłę firmy, która wg wyników badania wyniosła 3 480 980! Pierwsze miejsce w kategorii Firmy Kurierskie, przyznane Poczcie po raz 6. z rzędu to wspaniałe odznaczenie, które umacnia pozycję Spółki na rynku usług logistycznych.

Poczta Polska to marka znana wszystkim Polakom. Codziennie doręczamy ponad 4 mln różnego rodzaju przesyłek, a nasze placówki, obecne w każdym zakątku kraju, zapewniają obywatelom dostęp do szeregu usług. Obsługa medialna takiej firmy to nie lada wyzwanie. Dzięki zaangażowaniu tysięcy Pocztowców, zespół Biura Prasowego Spółki może eksponować w przestrzeni medialnej atuty narodowego operatora pocztowego. Do naszych komunikacyjnych priorytetów należą stale rozwijane usługi cyfrowe, jak e-Doręczenia czy Q-Doręczenia, oraz, oczywiście, kurierskie, reprezentowane przez sztandarowy brand Pocztexu – powiedział Daniel Witowski, kierujący obszarem komunikacji i marketingu w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska to strategiczna spółka Skarbu Państwa. Za pomocą różnych kanałów dociera do wszystkich obywateli. Mimo dominacji rynku logistycznego przez firmy zagraniczne, posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w naszym kraju. Poczta Polska posiada status operatora wyznaczonego, co oznacza, że jako jedyna może świadczyć tzw. usługi powszechne. W tym roku firma obchodzi 465. rocznicę istnienia. Odznaczenie Spółki nagrodą „Top Marka” to doskonałe uhonorowanie wyjątkowego, rocznicowego roku dla Poczty Polskiej.

Załączniki

statuetka Top Marka

statuetka Top Marka

jpg 58,5 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.