BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (98) BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (98)

Poczta Polska zmienia operatora GSM. Orange Polska nowym dostawcą usług

Poczta Polska podpisała nową umowę na świadczenie usług GSM z Orange Polska. To jeden z największych kontraktów na usługi GSM w ostatnich latach. Oznacza migrację do nowej sieci ponad 16 tysięcy numerów telefonicznych, a także nową atrakcyjną ofertę oraz stopniową wymianę telefonów dla pracowników Poczty Polskiej.

Postępowanie przetargowe zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty i podpisaniem umowy na okres 24 miesięcy. W ramach umowy użytkownicy zachowają nielimitowane połączenia głosowe i wiadomości SMS na terenie kraju. Każdy numer otrzyma też pakiet transmisji danych o wielkości 30 GB, a numery modemowe będą objęte pakietem 60 GB.

-  Umowa zawarta z Orange Polska, będąca efektem zakończonego postępowania przetargowego, wpisuje się w działania Spółki zmierzające do zapewnienia stabilnych i efektywnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Proces migracji zaplanowaliśmy na koniec października i listopad tego roku. Karty SIM zostaną dostarczone naszym pracownikom z wyprzedzeniem, a szczegółowe informacje dotyczące ich dystrybucji będą przekazywane za pośrednictwem komunikacji wewnętrznej oraz za pośrednictwem wiadomości SMS – wyjaśnia Michał Zalewski, Dyrektor Departamentu Informatyki Poczty Polskiej.

Proces wymiany urządzeń planowany jest po zakończeniu migracji numerów od dotychczasowego operatora do sieci Orange i będzie realizowany stopniowo, z uwzględnieniem dostępnych zasobów oraz rzeczywistych potrzeb użytkowników. W pierwszej kolejności wymienione będą najstarsze telefony, użytkowane od co najmniej kilku lat. Departament Informatyki Poczty Polskiej na bieżąco ustala szczegóły przeprowadzanych zmian z nowym operatorem.

- Migracja numerów Poczty Polskiej do naszej sieci to projekt o wyjątkowej skali i znaczeniu. To także ogromna odpowiedzialność. Od wielu lat obsługujemy i wspieramy technologicznie największe organizacje i instytucje. Nad wdrożeniem czuwa doświadczony i zaangażowany zespół, który dba o to, aby cały proces przebiegł sprawnie i zakończył się pełnym sukcesem, zapewniając użytkownikom stabilne i bezpieczne korzystanie z usług naszej sieci – mówi Bartosz Wawryk, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu odpowiedzialny za sektor Instytucji Publicznych w Orange Polska.

- Sprawna komunikacja mobilna jest istotnym elementem codziennego funkcjonowania naszej organizacji. Zależy nam na tym, aby cały proces przebiegał możliwie bez zakłóceń i z uwzględnieniem komfortu użytkowników, dlatego przykładamy wagę do precyzyjnej realizacji wszystkich szczegółów tego procesu. Dotychczasowe doświadczenia we współpracy z Orange Polska pozwalają z optymizmem patrzeć na dalszą realizację projektu – podsumowuje Michał Węckowicz, Menedżer Wydziału Rozwiązań IT Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.