oferta handlowa.jpg oferta handlowa.jpg

Poczta Polska ze specjalną ofertą na Dzień Niepodległości


Przez dziewięć miesięcy br. w sieci placówek pocztowych sprzedanych zostało ponad 2 mln książek. Poczta stale poszerza swoja ofertę wydawnictw, przed 11 listopada do oferty zostały wprowadzone książki historyczne nawiązujące do Święta Niepodległości.

Od 26 października do 13 listopada Poczta prowadzi akcję Dzień Niepodległości 2020 i oferuje ponad 80 produktów nawiązujących do polskiego święta.  Asortyment patriotyczny zwykle cieszy się w sieci placówek pocztowych dużą popularnością. Spółka oferuje koszulki, torby, breloki, magnesy, puzzle dla najmłodszych i inne gadżety. Są także pozycje literackie, np. zbiór esejów patriotycznych „Cud Niepodległości” Dariusza Baliszewskiego albo „Gniazdo polskie” albo Wspólna pamięć narodu” Bohdana Urbankowskiego. Godna polecenia jest też książka „Narodziny Niepodległej Polski” Jana Łozińskiego pokazująca nie tylko szczęśliwe, przełomowe dla naszej niepodległości wydarzenia, ale i codzienne trudy, z jakimi zmagaliśmy się w latach 1918-1926 oraz „Niepodległa 1918. Legiony Piłsudskiego” Witolda Sienkiewicza, ukazująca codzienne życie żołnierzy pochodzących ze wszystkich warstw społecznych i zajmujących się wieloma profesjami.

Książki zajmują w ofercie handlowej Poczty Polskiej miejsce szczególne. Przez dziewięć miesięcy br. w sieci placówek pocztowych sprzedanych zostało ponad 2 mln książek, z czego ponad 1,3 mln to wydawnictwa przeznaczone dla dzieci. W tej grupie prym wiodą m.in. "Kraina Łamigłówek", Minialbum z naklejkami, seria "Akademia przedszkolaka" i "Bajeczki dla maluszka". Spośród książek dedykowanych dorosłym czytelnikom największą popularnością cieszyły się w tym roku m.in.: "Encyklopedia zdrowia", "Rozmówki kieszonkowe z wymową", "Polska niezwykła".

W ofercie produktowej Poczty Polskiej klienci znajdą różnorodne, przydatne produkty, od artykułów papierniczych, potrzebnych do zapakowania paczki lub listu, po szeroką gamę książek i upominków na różne okazje. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się oferowane w placówkach maseczki i żele dezynfekujące.

Załączniki

oferta handlowa.jpg

oferta handlowa.jpg

jpg 178,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.