blackfriday_PP.png blackfriday_PP.png

Poczta Polska ze specjalną ofertą na Black Friday

Z okazji Czarnego Piątku Wyprzedaży, Poczta Polska przygotowała dla swoich Klientów atrakcyjne upusty. Obniżono ceny wybranych produktów personalizowanych od Świętego Mikołaja oraz ustalono promocyjne ceny pakietów produktów w internetowym eSklepie.

W ramach oferty personalizowanych produktów od Świętego Mikołaja, Poczta Polska  przygotowała obniżki cenowe wybranych upominków sięgające nawet 35%. W skład oferty wchodzą książeczki personalizowane, filmy i personalizowany list od Świętego Mikołaja w opcji GOLD. Specjalną mikołajową ofertę produktową w promocyjnych cenach można zakupić w placówkach własnych Poczty Polskiej oraz na stronie mojabajka.poczta-polska.pl

eSklep Poczty z niższymi cenami

Oferta produktów internetowego eSklepu to wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu. 24 listopada w cenach promocyjnych sięgających nawet 20%, można kupić wybrane kartony i koperty. Sprawdź szczegóły tutaj. Sklep oferuje także pudełka z wytrzymałej tektury, taśmy pakowe, koperty tradycyjne i bąbelkowe, folie stretch, papierowe torebki i artykuły biurowe. Pełna oferta dostępna jest na stronie www.esklep.poczta-polska.pl.

Oferta pocztowego eSklepu cieszy się coraz większą popularnością. W porównaniu do ubiegłego roku, odnotowano aż 62% wzrost liczby zamówień. W 2017r. przychody eSklepu wzrosły o ponad 80% w porównaniu do danych z 2016 roku. W tym roku rozszerzono ofertę asortymentową między innymi o produkty dedykowane, dzięki temu klienci mają możliwość zamówienia własnego nadruku na pudełku. O 1/3 zwiększył się ruch na stronie internetowej sklepu. Co ważne, zmniejszyła się liczba porzuconych koszyków. Prawie 40% zamówień więcej jest finalizowanych.

eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na wybrane grupy asortymentu, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w eSklepie w jeszcze niższej, atrakcyjnej cenie.

Oferta promocyjna Black Friday dostępna jest wyłącznie 24 listopada 2017 r. do godz. 23:59, a w przypadku placówek pocztowych do czasu ich zamknięcia.

 

Załączniki

blackfriday_PP.png

blackfriday_PP.png

png 1,1 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.