PP_1.png PP_1.png

Poczta Polska zarejestrowała blisko 325 tys. numerów na kartę

Klienci firm telekomunikacyjnych współpracujących z Pocztą Polską mogą rejestrować numery na kartę w 4700 własnych placówkach pocztowych lub bezpośrednio u listonoszy wyposażonych w tablety. Tym sposobem klienci zarejestrowali blisko 325 tysięcy kart SIM z oferty prepaid.

Poczta Polska na mocy umów z operatorami sieci komórkowych rejestruje karty SIM w systemie prepaid w całej sieci własnej, czyli w blisko 4700 placówkach pocztowych. Obecnie z usług Poczty Polskiej w tym zakresie korzystają: Orange, Play, Plus, T-Mobile, Virgin, wRodzinie oraz LycaMobile. Dodatkowo klienci Orange, Play i T-Mobile mają możliwość rejestracji numeru na kartę u każdego listonosza wyposażonego w tablet. Średnio miesięcznie Poczta Polska rejestruje 27 tys. kart SIM z oferty prepaid, głównie są to karty SIM sieci Play, Plus oraz Orange.

-  Dzięki dużej liczbie placówek pocztowych jesteśmy dostępni w każdym zakątku kraju, zarówno w miastach jak i na wsiach. Dzięki bliskości naszych placówek klienci mają łatwy i szybki dostęp do szerokiej gamy usług, nie tylko pocztowych, ale także bankowych, ubezpieczeniowych, a nawet telekomunikacyjnych. Poczta Polska to jedyna firma na rodzimym rynku z tak szerokim zasięgiem. Rosnące zainteresowanie klientów naszą różnorodną ofertą pokazuje, że placówka pocztowa to dobre i wygodne miejsce dla załatwiania wielu codziennych spraw, w tym tak potrzebnych jak łączność z innymi ludźmi dzięki kartom SIM - mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie prepaid kart SIM reguluje wprowadzona 1 lipca 2016 r. ustawa antyterrorystyczna. Akt prawny nakłada na klientach obowiązek ich rejestrowania. 

Załączniki

PP_1.png

PP_1.png

png 729,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.