otwarcie placowki swiatniki gorne 2 (2) otwarcie placowki swiatniki gorne 2 (2)

Poczta Polska zaprasza mieszkańców Świątnik Górnych do nowej lokalizacji placówki pocztowej

Poczta Polska, w trosce o wygodę i komfort klientów, udostępniła mieszkańcom Świątnik Górnych (woj. małopolskie) nową lokalizację filii Urzędu Pocztowego Skawina. Nowoczesna placówka mieści się przy głównym szlaku komunikacyjnym, na ul. Kazimierza Bruchnalskiego.

Filia Urzędu Pocztowego Skawina zlokalizowana w miejscowości Świątniki Górne została przeniesiona z ul. Franciszka Bielowicza 29 na ul. Kazimierza Bruchnalskiego 26A. Nowy lokal, w którym funkcjonuje placówka, mieści się w centrum Świątnik Górnych, przy głównym szlaku komunikacyjnym w kierunku Skawiny. W pobliżu znajduje się także wiele obiektów użyteczności publicznych, takich jak Urząd Miasta i Gminy, dzięki czemu klienci mogą załatwić wiele spraw podczas jednej wizyty w okolicy. Placówka została dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – znajduje się na parterze budynku z odpowiednim podjazdem oraz obniżonym stanowiskiem obsługi. Przed budynkiem znajduje się również parking dla klientów Poczty Polskiej, którego brakowało w poprzedniej lokalizacji.

- Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej, którymi będziemy podążać, realizując strategię rozwoju Poczty Polskiej. Nowoczesna placówka z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i  będzie ważnym punktem usługowym – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. 

Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza usług oferowanych zarówno przez Pocztę Polską, jak i podmioty z grupy kapitałowej Spółki. Placówka jest czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00–17.00, zaś w piątki od godz. 11.00 do 20.00. Klienci mogą m.in.: wysłać kartki, listy, paczki czy skorzystać z usług finansowych – realizując wpłaty i wypłaty. Goście placówki mają także dostęp do oferty Banku Pocztowego, w tym do m.in. zaciągnięcia kredytu i zakupu ubezpieczenia. Z kolei w samoobsługowej strefie handlu klienci mogą zakupić cieszące się popularnością i przydatne produkty, takie jak: kartki, karnety, koperty, opakowania, prasę, książki, artykuły biurowe, a także upominki czy słodycze. 

Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w nowej lokalizacji. Poprzednia nie zapewniała należytego stanu technicznego i estetycznego. Nasi klienci będą korzystać z komfortowej sali obsługi w nowej i przyjaznej aranżacji oraz udogodnień dla osób niepełnosprawnych  – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.

Placówki Poczty Polskiej są tworzone lub alokowane do miejsc, które zapewniają ich rentowność  oraz przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Spełniając oczekiwania naszych klientów, Spółka rozwija również ofertę handlową.

Obecnie na obszarze Regionu Sieci w Krakowie czynnych jest ponad 500 placówek pocztowych.

Załączniki

 placówka pocztowa w Świątnikach Górnych

otwarcie placówki Światniki Górne

jpg 976,4 kB Pobierz
 placówka pocztowa w Świątnikach Górnych

otwarcie placówki Świątniki Górne

jpg 688,3 kB Pobierz
 placówka pocztowa w Świątnikach Górnych

otwarcie placówki Świątniki Górne

jpg 555,8 kB Pobierz
 Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej S.A.

otwarcie placowki Świątniki Górne

jpg 604,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.