Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 1 Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 1

Poczta Polska zaprasza mieszkańców Baranowa Sandomierskiego do nowej lokalizacji placówki pocztowej

Poczta Polska, w trosce o wygodę i komfort klientów, udostępniła mieszkańcom Baranowa Sandomierskiego (woj. podkarpackie) nową lokalizację Urzędu Pocztowego. Nowoczesna placówka zlokalizowana jest w centrum miejscowości, przy jednej z głównych arterii.

Urząd Pocztowy w Baranowie Sandomierskim został przeniesiony na ul. Adama Mickiewicza 3. Nowa lokalizacja zapewnia klientom przestronną salę obsługi oraz bogaty asortyment towarów handlowych. Placówka została dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Przy budynku znajduje się również parking dla klientów Poczty Polskiej.

Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej, którymi będziemy podążać, realizując strategię rozwoju Poczty Polskiej. Nowoczesna placówka z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. 

Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza usług oferowanych zarówno przez Pocztę Polską, jak i podmioty z grupy kapitałowej Spółki.

Placówka jest czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 8.30–15.00, zaś w piątki od godz. 9.00 do 20.00. Klienci mogą m.in.: wysłać kartki, listy, paczki czy skorzystać z usług finansowych – realizując wpłaty i wypłaty. Goście placówki mają także dostęp do oferty Banku Pocztowego. W strefie handlu klienci mogą zakupić cieszące się popularnością i przydatne produkty, takie jak: kartki, karnety, koperty, opakowania, prasę, książki, artykuły biurowe, a także upominki czy słodycze. 

Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w nowej lokalizacji. Nasi klienci będą korzystać z komfortowej sali obsługi w nowej i przyjaznej aranżacji oraz udogodnień dla osób niepełnosprawnych – podkreśla Mieczysław Tołpa, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Rzeszowie.

Placówki Poczty Polskiej są tworzone lub alokowane do miejsc, które zapewniają ich rentowność oraz przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Spełniając oczekiwania naszych klientów, Spółka rozwija również ofertę handlową.  Przeniesienie placówki pocztowej w Baranowie Sandomierskim postulowane było zarówno przez mieszkańców, jak i lokalne władze. Dzięki owocnej współpracy z przedstawicielami samorządu, okoliczna społeczność zyskała dostęp do nowoczesnego obiektu, który w pełni spełnia oczekiwania klientów.

Obecnie na obszarze województwa podkarpackiego czynnych jest ponad 370 placówek pocztowych.

 

Załączniki

Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 1

Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 1

jpg 192,3 kB Pobierz
Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 4

Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 4

jpg 1,1 MB Pobierz
Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 5

Nowa placowka pocztowa Baranow Sandomierski 5

jpg 1,2 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.