placówka Złote tarasy 4 placówka Złote tarasy 4

Poczta Polska zaprasza do nowej placówki w stołecznych „Złotych Tarasach”

Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, infrastruktura przyjazna osobom z niepełnosprawnościami – to tylko niektóre atuty nowej placówki Poczty Polskiej, oddanej do użytku w warszawskiej Galerii Złote Tarasy. To jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w stolicy, znajdujące się w sąsiedztwie Dworca Centralnego, w sercu Śródmieścia. Nowo otwarta filia Urzędu Pocztowego Warszawa 1 to już 249 placówka pocztowa funkcjonująca na terenie miasta stołecznego.

Filia Urzędu Pocztowego Warszawa 1 mieści  się w samym sercu Warszawy – w Centrum Handlowym Złote Tarasy przy ul. Złotej 59. Placówka znajduje się na parterze Galerii, na wprost wejścia głównego od strony Dworca Warszawa Centralna. Działalność rozpoczyna 5 grudnia br. Dzięki tak dogodnej lokalizacji, wszystkie najpotrzebniejsze sprawy można załatwić szybko i bez konieczności przemierzania kolejnych kondygnacji.

Galerię Złote Tarasy codziennie odwiedza tysiące klientów, nie tylko mieszkańców stolicy, ale także przyjezdnych czy podróżnych. Uruchomiając na jej terenie nową filię urzędu pocztowego, Poczta Polska umożliwia szybszą i wygodniejszą obsługę w trakcie codziennych lub okazjonalnych zakupów. Na wysoki potencjał sprzedażowy placówki wpływa także zlokalizowanie w ścisłym centrum miasta, w sąsiedztwie biurowców, hoteli i siedzib firm.

Jednym z podstawowych celów Poczty Polskiej jest zapewnienie każdemu klientowi jak najlepszej dostępności naszych placówek i optymalnego poziomu obsługi. Nasza strategia zakłada rozwój sieci urzędów, filii i agencji pocztowych, zarówno na wsiach, jak i w dużych miastach. Nowa placówka w centrum Warszawy będzie ważnym punktem usługowym dla mieszkańców stolicy i licznych przyjezdnych. Atrakcyjna lokalizacja z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Placówka w formie wyspy pocztowej została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, sukcesywnie wprowadzanej do urzędów i filii Spółki na terenie całego kraju. Wyspa oraz okalająca ją infrastruktura została zaprojektowana bez barier architektonicznych, w sposób przyjazny osobom z niepełnosprawnościami.

Placówki pocztowe w Warszawie otwieramy zarówno na rozwijających się osiedlach jak i w centrach handlowych oraz w miejscach, gdzie jest wielu klientów. W najbliższym czasie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, uruchomimy na terenie Warszawy osiem placówek w formie agencji pocztowych. Będą one zlokalizowane w dzielnicach: Włochy, Białołęka, Śródmieście, Ursus, Wawer oraz Praga Południe – podkreśla Marek Borowicz, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Warszawie.

Klienci mogą skorzystać z dwóch okienek pocztowych czynnych w dni powszednie od 9:00 do 22:00, natomiast w soboty i niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

W placówce będzie można skorzystać z bogatej oferty usług oferowanych zarówno przez Pocztę Polską, jak i podmioty z grupy kapitałowej Spółki. Klienci będą mogli wysłać paczki, listy, kartki, wpłacić lub wypłacić gotówkę, opłacić rachunki. W punkcie Poczty Polskiej dostępny będzie szeroki asortyment towarów okolicznościowych: pamiątek regionalnych, upominków, kartek, karnetów, kopert, opakowań, artykułów biurowych. Dzięki bogatej ofercie walorów i folderów filatelistycznych stoisko będzie promować i popularyzować tę formę kolekcjonerstwa. Ponadto będzie możliwość założenia konta w Banku Pocztowym oraz skorzystania z oferty ubezpieczeniowej.

 

Załączniki

placówka Złote tarasy 4

placówka Złote tarasy 4

jpg 319,9 kB Pobierz
placówka Złote Tarasy 1

placówka Złote Tarasy 1

jpg 307,4 kB Pobierz
placówka Złote Tarasy 2

placówka Złote Tarasy 2

jpg 251,4 kB Pobierz
placówka Złote Tarasy 3

placówka Złote Tarasy 3

jpg 336,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.