teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska z wyróżnieniem „Operator Logistyczny roku 2014”

Kapituła konkursowa programu badawczego „Operator Logistyczny roku 2014” przyznała dla Poczty Polskiej wyróżnienie specjalne w kategorii dynamiczne wejście na rynek krajowych przewozów drobnicowych. Poczta Polska została doceniona za rozwój usługi Przesyłka Paletowa  i za ciągłe poszerzanie swojej  oferty logistycznej.

– Wyróżnienie, jakie otrzymaliśmy jest dowodem na to, że nasza oferta usług logistycznych zdobyła zaufanie klientów. – mówi Mariusz Zarzycki, członek zarządu Poczty Polskiej. –  Rozwój logistyki jest tym, na co dziś stawiamy. Udoskonalamy ofertę, wspierając biznes  naszych klientów. Poczta Polska się zmienia. Dedykuje swój potencjał, zbudowany na potrzeby logistyki pocztowej, do świadczenia nowych usług. Cieszymy się że klienci i rynek to doceniają. -  dodaje Mariusz Zarzycki.

Ranking  „Operator Logistyczny” organizowany przez Wydawnictwo Eurologistics oraz Data Group Consulting dostarcza uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów, usług logistycznych oraz poziomu ich świadczenia. Na podstawie wyników badania powstaje lista firm, które cieszą się największym zaufaniem klientów.

Załączniki

 Poczta Polska wyróżnienie„Operator Logistyczny roku 2014 ”.jpg

Poczta Polska wyróżnienie„Operator Logistyczny roku 2014 ”.jpg

jpg 1,0 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.