teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska z poradami dla osób starszych w placówkach

W Dniu Babci i Dziadka (21 stycznia) Poczta Polska i Zakład Ubezpieczeń Społecznych będą doradzać seniorom w ich codziennych sprawach.

Starsi klienci mogą przyjść 21 stycznia do 21 wybranych placówek Poczty Polskiej i od 10:00 do 14:00 skorzystać z porad specjalistów. Seniorzy będą mogli zapoznać się z istotnymi dla nich informacjami z zakresu emerytur i rent, a także wszelkich dodatkowych kwestii związanych z tymi świadczeniami. Każda babcia i dziadek będą mieli możliwość zarejestrować w urzędzie pocztowym konto na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. W kilku placówkach pojawią się także punkty pomiaru ciśnienia, gdzie seniorzy będą mogli skorzystać z medycznych porad specjalisty.

Uczestnikom akcji Poczta Polska przekaże foldery okolicznościowe ze znaczkami pocztowymi.

Do odwiedzin placówek zachęcają specjalnie przygotowane plakaty reklamowe, a klienci z rejonów obsługiwanych przez biorące udział w akcji placówki otrzymali ulotki informacyjno-reklamowe.


 

Załączniki

 Lista placówek pocztowych biorących udział w akcji

Lista placówek pocztwoych bioracych udział w akcji.pdf

pdf 208,4 kB Pobierz
 DB_plakat_ZUS.pdf

DB_plakat_ZUS.pdf

pdf 936,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.