Poczta Polska z nowym certyfikatem zgodności

Poczta Polska otrzymała Certyfikat zgodności z normą ISO 22301:2012 – Bezpieczeństwo powszechne – Systemy zarządzania ciągłością działania. To już trzeci certyfikat zgodności potwierdzający, że Poczta Polska posiada systemy zarządzania zapewniające bezpieczeństwo i ciągłość realizacji usług.

Przyznanie certyfikatu, zostało poprzedzone audytem przez niezależną międzynarodową jednostkę normalizacyjną BSI Group. Certyfikacji, na zgodność z normą ISO 22301:2012, został poddany System Zarządzania Ciągłością Biznesu w zakresie rozwiązań i elementów systemowych oraz w zakresie ciągłości działania procesu logistycznego.

Uzyskanie Certyfikatu zgodności z normą ISO 22301:2012 oznacza, że Poczta Polska wdrożyła najlepsze praktyki w zakresie ciągłości działania oraz spełnia wymagania biznesowe klientów.

Certyfikat jest także potwierdzeniem tego, że Poczta Polska realizuje działania prowadzące do utrzymania i wzrostu konkurencyjności Spółki na rynku.

Poczta Polska posiada także:

• Certyfikat zgodności z normą ISO/IEC 27001:2013, w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, obejmującego świadczenie oraz zarządzanie realizacją usług wydruku i konfekcjonowania,

• Certyfikat zgodności z normą ISO 31000:2012, w zakresie zarządzania ryzykiem oraz zdarzeniami ryzyka operacyjnego w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.