Poczta Polska z nową usługą paczkową
Poczta Polska wprowadziła nową usługę paczkową dla eCommerce i klientów indywidualnych. Wzbogacona o dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w najszerszej w Polsce sieci click&collect.
- Poczta Polska wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę Paczkę +
- Paczka + z wachlarzem usług dodatkowych dotrze do klienta w jedną lub dwie doby
- Odrębny cennik przewidziany dla klientów, którzy skorzystają z elektronicznego nadania paczki
Najbliższa klientowi oferta paczkowa jest nieustannie ulepszana, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagającego odbiorcy. Paczka+ jest nową formą paczki, która ułatwia zarówno klientowi, jak i pracownikom obsługę wysyłek. Łączy w sobie wszystkie funkcjonalności, które do tej pory były dostępne w ramach PACZKI24 i PACZKI48. Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz szereg usług dodatkowych.
Dodatkowe możliwości
Za drobną dopłatą możemy m.in. przyspieszyć dostarczenie paczki o jeden dzień czy ubezpieczyć naszą przesyłkę. Co więcej, w większości placówek w Polsce Paczkę+ będzie można nadać ze zwiększoną w stosunku do dotychczasowej oferty wagą aż 30 kilogramów. Ważnym udogodnieniem jest możliwość nadania swojej przesyłki w trybie ostrożnym. Dodatkowa ochrona przyda się przy wysyłaniu przedmiotów szklanych i delikatnych. Klientów o niestandardowych potrzebach ucieszy wersja Paczki+ umożliwiająca nadanie przedmiotów o nieregularnych kształtach lub mających wystające elementy. Możliwe będzie również sprawdzenie zawartości paczki, potwierdzenie odbioru oraz płatność za pobraniem.
- Koncentrujemy się na rozwoju naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa handlu eCommerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej. Ruch paczkowy, szczególnie dzięki eCommerce, rośnie w zdumiewającym tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Rabat za elektroniczne nadanie
Starając się współtworzyć społeczeństwo cyfrowe Poczta Polska oferuje specjalny rabat klientom, którzy skorzystają z możliwości elektronicznego nadania paczki. Aplikacja dostępna na stronie Poczty pozwala na własnoręczne wprowadzenie danych niezbędnych do wysyłki i wydrukowanie nalepki pocztowej. Gdy klient z paczką przyjdzie do placówki będzie musiał jedynie podejść do okienka, w którym pracownik pocztowy zeskanuje kod bez dodatkowych formalności czy ręcznego wypisywania formularzy. Usprawni to proces wysyłania przesyłki i pozwoli skrócić czas wizyty na poczcie, a dodatkowym bonusem dla Klienta jest niższa cena za przesyłkę.
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usług pracownicy zostali przeszkoleni z obsługi systemu informatycznego i procedury nadawania paczki. Dzięki skumulowaniu różnych usług w dodatkach do Paczki + proces jej nadawania będzie sprawny i znacznie szybszy niż dotychczas. Jedna usługa z możliwością dobrania dowolnych dodatków to również łatwiejsze zadanie dla pracowników. W ramach obsługi jednego programu będą w stanie zaoferować klientowi różnorodne udogodnienia.
Uproszczenie oferty produktowej Poczty Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.