Poczta Polska _ w placówce pocztowej Poczta Polska _ w placówce pocztowej

Poczta Polska z nową usługą paczkową

Poczta Polska wprowadziła nową usługę paczkową dla eCommerce i klientów indywidualnych. Wzbogacona o dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w najszerszej w Polsce sieci click&collect.

  • Poczta Polska wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę Paczkę +
  • Paczka + z wachlarzem usług dodatkowych dotrze do klienta w jedną lub dwie doby
  • Odrębny cennik przewidziany dla klientów, którzy skorzystają z elektronicznego nadania paczki

Najbliższa klientowi oferta paczkowa jest nieustannie ulepszana, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagającego odbiorcy. Paczka+ jest nową formą paczki, która ułatwia zarówno klientowi, jak i pracownikom obsługę wysyłek. Łączy w sobie wszystkie funkcjonalności, które do tej pory były dostępne w ramach PACZKI24 i PACZKI48. Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz szereg usług dodatkowych.

Dodatkowe możliwości

Za drobną dopłatą możemy m.in. przyspieszyć dostarczenie paczki o jeden dzień czy ubezpieczyć naszą przesyłkę. Co więcej, w większości placówek w Polsce Paczkę+ będzie można nadać ze zwiększoną w stosunku do dotychczasowej oferty wagą aż 30 kilogramów. Ważnym udogodnieniem jest możliwość nadania swojej przesyłki w trybie ostrożnym. Dodatkowa ochrona przyda się przy wysyłaniu przedmiotów szklanych i delikatnych.  Klientów o niestandardowych potrzebach ucieszy wersja Paczki+ umożliwiająca nadanie przedmiotów o nieregularnych kształtach lub mających wystające elementy. Możliwe będzie również sprawdzenie zawartości paczki, potwierdzenie odbioru oraz płatność za pobraniem.

- Koncentrujemy się na rozwoju naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa handlu eCommerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej. Ruch paczkowy, szczególnie dzięki eCommerce, rośnie w zdumiewającym tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Rabat za elektroniczne nadanie

Starając się współtworzyć społeczeństwo cyfrowe Poczta Polska oferuje specjalny rabat klientom, którzy skorzystają z możliwości elektronicznego nadania paczki. Aplikacja dostępna na stronie Poczty pozwala na własnoręczne wprowadzenie danych niezbędnych do wysyłki i wydrukowanie nalepki pocztowej. Gdy klient z paczką przyjdzie do placówki będzie musiał jedynie podejść do okienka, w którym pracownik pocztowy zeskanuje kod bez dodatkowych formalności czy ręcznego wypisywania formularzy. Usprawni to proces wysyłania przesyłki i pozwoli skrócić czas wizyty na poczcie, a dodatkowym bonusem dla Klienta jest niższa cena za przesyłkę.

W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usług pracownicy zostali  przeszkoleni z obsługi systemu informatycznego i procedury nadawania paczki. Dzięki skumulowaniu różnych usług w dodatkach do Paczki + proces jej nadawania będzie sprawny i znacznie szybszy niż dotychczas. Jedna usługa z możliwością dobrania dowolnych dodatków to również łatwiejsze zadanie dla pracowników. W ramach obsługi jednego programu będą w stanie zaoferować klientowi różnorodne udogodnienia.

Uproszczenie oferty produktowej Poczty Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.

 

Załączniki

Poczta Polska _ w placówce pocztowej

Poczta Polska _ w placówce pocztowej

jpg 2,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.