teaser.png teaser.png

Poczta Polska z nową kampanią na święta

Poczta Polska rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Kampania wystartuje 10 listopada 2015 i potrwa do końca tego roku. Medium kampanii jest Internet. Oś działań stanowi aktywność na głównych portalach informacyjnych i aukcyjnych.

Na stronie zakupyzpoczta.pl szczególnie w okresie przedświątecznej gorączki kupujący znajdą przydatne informacje nt. zakupów w sieci. Nowa kampania jest dedykowana zarówno kupującym, jak i sprzedającym w internecie. Kampania zaistnieje na między innymi na portalach typu Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz na Allegro.pl, OLX.pl, Nokaut.pl, Sprzedajemy.pl, Okazje.info.pl.

Poczta dla eCommerce

Nowa, świąteczna kampania Poczty Polskiej dla sprzedających w Internecie będzie oparta o ofertę pakietów - Pakiet POLECONY eCommerce i paczkę korzyści. Dla prowadzących biznes w sieci Poczta Polska przygotowała specjalne, tańsze pakiety, dzięki którym sprzedający oszczędza na każdej dostawie. Cena paczki wynosi już od 3,60 zł netto. Na stronie poświęconej świątecznym pakietom, internetowi przedsiębiorcy znajdą szczegóły a przez prosty formularz łatwo zamówią paczki korzyści i pakiety polecone.
Paczka korzyści to usługa, w której im więcej pakietów kupi klient, tym mniej zapłaci za nadanie poszczególnych przesyłek. Jeden pakiet to 10 opłaconych z góry wysyłek. Korzyść z tego taka, że decydując się na zakup przesyłek w pakiecie, klient obniża realnie koszty każdego nadania. Do tego usługa ma gwarantowany termin realizacji. Natomiast sprzedaż pakietów poleconych Poczty Polskiej prowadzona jest za pośrednictwem formularzy zamówień.
Zakupy z Pocztą

Klienci coraz chętniej kupują w Internecie, a Poczta Polska odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych firmy, wśród których sprawne korzystanie z eCommerce jest priorytetem. W nowej kampanii Poczta Polska zwraca uwagę kupujących na to, że dzięki szerokiej sieci placówek jest firmą zapewniającą bezpieczne i wygodne dostawy zakupów z online. Ponadto dzięki usługom możliwość śledzenia przesyłek, powiadomieniach smsem albo e-mailem o możliwości odbioru przesyłki zakupy z Pocztą Polską stają się jeszcze prostsze. Kupujący otrzymują również od Poczty Polskiej wsparcie: na stronie zakupyzpocztą.pl szczególnie w okresie przedświątecznej gorączki znajdą oni przydatne informacje nt. zakupów w sieci.

Ostatnie badania ARC Rynek i Opinia wśród mikroprzedsiębiorców prowadzących biznes w sieci pokazują, że najpopularniejszym operatorem logistycznym wśród małego eCommerce jest Poczta Polska, z której usług korzysta ponad połowa badanych firm. Usługi Poczty wybierają najchętniej firmy, prowadzone w formie jednoosobowej działalności gospodarczej.

W ubiegłym roku Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Załączniki

kampania świateczna poczta polska.png

kampania świateczna poczta polska.png

png 800,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.