teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska z nominacją do Effie

Poczta Polska jest nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Effie Awards. O laur w kategorii „Usługi” za najbardziej efektywną komunikację marketingową walczy kampania „Świąteczna Paczka Korzyści”.

Konkurs Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wyniki poznamy już 6 października 2014 r. na wielkiej Gali Effie Awards   w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Nominacja do Effie Awards to kolejna szansa na nagrodę dla  „Świątecznej Paczki Korzyści” i  potwierdzenie,  że kampania i produkt są zauważane i doceniane na rynku – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej.

Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”.

Osią kampanii był Internet czyli działania w wyszukiwarce Google i kampania performance marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek. Użycie apetycznych pierników i przedstawienie ich jako prezentu w połączeniu z dominującą czerwienią podkreśliło świąteczny charakter oferty. – W okresie kampanii taka wizualizacja miała kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów – dodaje   Marcin Szymkowiak.  

Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i  agencja marketingowa CAM Media.
Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej.

Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie - z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017.

W czerwcu Poczta Polska uruchomiła serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo–ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Załączniki

 Poczta Polska świąteczna paczka korzyści.jpg

Poczta Polska świąteczna paczka korzyści.jpg

jpg 341,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.