PP 1 PP 1

Poczta Polska z nagrodą Laur Konsumenta

Poczta Polska została wyróżniona w XIX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta. Certyfikat Złoty Laur 2023 przyznano Spółce w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle. To nagroda prestiżowa i szcze­gólnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, potwierdzając mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność mar­ki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty.

–  Staramy się być rozpoznawani jako firma odpowiedzialna społecznie. Dbałość o środowisko wpisuje się w tę odpowiedzialność. Promowanie dobrych nawyków wśród pocztowców wpływa na ogromną liczbę osób – bliskich naszych pracowników. Wszystkie rozwiązania wewnętrzne realizowane są także z myślą o klientach. Otrzymana nagroda potwierdza, że działalność odpowiedzialna w przypadku Poczty Polskiej oznacza wzrost jakości świadczonych usług – komentuje Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.

Laur Konsumenta to plebiscyt, który powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić, uhonorować, ale i nagłośnić na skalę krajową te podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług. Certyfikat jest przyznawany w wyniku plebiscytu powszechnej popularności produktów i usług. Co roku wyłaniane są w nim produkty i usługi najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów.

Godło Laur Konsumenta/Laur Klienta stanowi znaczącą nagrodę, odzwierciedlającą poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z usług Poczty Polskiej. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług, jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce.

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 143,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.