zj_cie nagroda p.jpg zj_cie nagroda p.jpg

Poczta Polska z nagrodą „HR Najwyższej Jakości”

Poczta Polska otrzymała nagrodę przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Otrzymują je firmy o najwyższych standardach zarządzania kapitałem ludzkim - „HR Najwyższej Jakości”. Zostaliśmy nagrodzeni za projekt rekrutacyjny Dni Otwarte „Pracuj Blisko Domu”.

Badanie Certyfikacyjne „HR Najwyższej Jakości” to ocena praktycznego wymiaru polityki i narzędzi HR stosowanych przez firmę. Dotyczy to m.in. takich obszarów, jak: systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, rekrutacja i wsparcie zwalnianych pracowników,  komunikacja wewnętrzna, budowanie marki pracodawcy i społeczna odpowiedzialność biznesu.

Głównym celem nagrodzonego projektu Dni Otwarte „Pracuj Blisko Domu” było zwiększenie liczby kandydatów na stanowiska wykonawcze w placówkach pocztowych i sortowniach w całej Polsce oraz budowanie marki pracodawcy, jako atrakcyjnego miejsca pracy.

Akcja promująca została zrealizowana w 20 urzędach pocztowych w całej Polsce. Rekruterzy przeprowadzali tam spotkania z kandydatami zainteresowanymi pracą w Poczcie Polskiej. Informacje o Dniach Otwartych pojawiły się też w mediach (kilkadziesiąt publikacji w prasie, radiu, telewizji i Internecie).

Projekt spełnił oczekiwania – wielu kandydatów  zostało zatrudnionych, a pozytywny efekt w postaci zwiększonego zainteresowania ofertami pracy naszej spółki jest widoczny do dziś.

Poczta Polska jest rzetelnym i wiarygodnym pracodawcą stosującym rozwiązania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim na najwyższym poziomie, co potwierdza otrzymany certyfikat – mówi Agnieszka Grzegorczyk, dyrektor zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego. – Rynek pracownika jest dużym wyzwaniem dla firm, dlatego łączymy działania z obszaru marketingu rekrutacyjnego i rekrutacji masowych w formule Dni Otwartych. Dzięki tym i wielu innym przedsięwzięciom prowadzonym w 2017 roku zwiększyliśmy zatrudnienie pracowników w Poczcie, szczególnie w grupach bezpośrednio obsługujących klientów, takich jak listonosze – dodaje Agnieszka Grzegorczyk.

Projekt zyskał ponadto uznanie innych firm biorących udział w konkursie, które podobnie jak Poczta Polska zmagają się ze skutkami sytuacji na rynku pracy związanej z brakiem kandydatów do pracy.

 

Załączniki

Poczta Polska _ HR Najwyższej Jakości

Poczta Polska _ HR Najwyższej Jakości

jpg 385,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.