PocztaPolska CertyfikatHRNJ 2024 PocztaPolska CertyfikatHRNJ 2024

Poczta Polska z kolejnym certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Poczta Polska, jedenasty raz z rzędu, uzyskała certyfikat HR Najwyższej Jakości. Nagroda przyznawana jest firmom, które stosują i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi i wyznaczają trendy w tym zakresie.

Certyfikatem HR Najwyższej Jakości premiowane są projekty i działania firm związane z rozwojem pracowników, rekrutacji, systemem motywacyjnym i wynagrodzeniem, komunikacją wewnętrzną, społeczną odpowiedzialnością biznesu czy budowaniem marki pracodawcy (employer branding). Nagradzani pracodawcy to organizacje, które wyznaczają trendy i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce.

W tym roku Poczta Polska została nagrodzona za stworzenie programu rozwojowego dla pracowników placówek pocztowych pt. „Wymień wiedzę na punkty i zdobywaj nagrody”, w którym zastosowana została nowatorska metoda blended learning. Ten sposób nauczania dostosowuje formy edukacji do potrzeb organizacji oraz preferencji uczestników, łączy szkolenia tradycyjne (stacjonarne) z samodzielną aktywnością zdalną (szkolenia e-learningowe), sesjami Q&A (pytania i odpowiedzi), forami dyskusyjnymi (wymiana doświadczeń) oraz wywiadami z pracownikami – ekspertami w dziedzinie obsługi klienta. Opiera się ona na różnorodności przekazu wiedzy np. teorii, ćwiczeniach, quizach, filmach instruktażowych prezentujących realizację usług „krok po kroku”.

Program cieszył się dużym zainteresowaniem wśród pracowników Spółki.  Mikro learningi pomogły im pozyskać i zaktualizować wiedzę z zakresu usług pocztowych oraz nabyć umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów z klientami w ciekawej formie. Udział w szkoleniach stacjonarnych, dzięki budowaniu pewności siebie oraz wzrostowi odporności na stres, pozwolił zwiększyć efektywność obsługi klienta w sytuacjach trudnych.

Certyfikat HR Najwyższej Jakości to potwierdzenie, że nasza firma jest pracodawcą, który realizuje doceniane przez rynek działania HR-owe. Przyznanie nagrody umacnia wizerunek Poczty Polskiej jako dobrego pracodawcy wśród pracowników i potencjalnych kandydatów do pracy. 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.