teaser.png teaser.png

Poczta Polska z eGazelami Biznesu: nagrody dla dynamicznych firm e-commerce

Ponad 300 firm zajmujących się sprzedażą online otrzymało w tym roku statuetki e-Gazel Biznesu. To już druga edycja zapoczątkowanego w ubiegłym roku rankingu, którego partnerem jest Poczta Polska.

E-Gazelą Biznesu mogła zostać każda mała i średnia firma zajmująca się handlem w internecie, która w latach 2013-14 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży. W ten sposób wyłonionych zostało 304 laureatów, których cechował najdynamiczniejszy rozwój e-biznesu. To wzrost o 49 firm w porównaniu do ubiegłego roku, który był debiutem rankingu e-Gazele Biznesu.

Ranking pokazuje, ze w e-biznesie jest miejsce nie tylko dla największych graczy sprzedaży internetowej, ale przede wszystkim przedsiębiorców z małych i średnich firm, często start-upów – zarówno z dużych miast, jak i małych miejscowości

Narodowy operator, czyli Poczta Polska, jest najczęściej wskazywana przez e-Gazele Biznesu jako partner logistyczny. Przyczynia się to do rozwoju firmy, która w ubiegłym roku odnotowała rekordowy 16-procentowy wzrost liczby nadanych paczek.

— To wynik dużo lepszy niż całego naszego rynku. Naszym celem jest oferowanie nie tylko usługi dostarczenia przesyłki, ale również pełen zakres wsparcia biznesu e-commerce, jak magazynowanie, marketing czy ubezpieczenie — komentuje Janusz Wojtas.

Podczas 5 Gal finałowych zwycięzcy uhonorowani zostali statuetkami e-Gazel Biznesu:
• w Sopocie (15 z woj. pomorskiego, 7 z woj. warmińsko-mazurskiego, 20 z woj. kujawsko-pomorskiego),
• Katowicach (25 z woj. dolnośląskiego, 4 z woj. opolskiego, 39 z woj. śląskiego),
• Krakowie (10 z woj. podkarpackiego, 12 z woj. świętokrzyskiego, 22 z woj. małopolskiego),
• Poznaniu (35 z woj. wielkopolskiego, 9 z woj. zachodniopomorskiego, 4 z woj. lubuskiego, 15 z woj. łódzkiego),
• Warszawie (70 z woj. mazowieckiego, 7 z woj. lubelskiego i 10 z woj. Podlaskiego).


Ranking organizowany jest przez Bonnier Business (Polska) – wydawcę Pulsu Biznesu, a badanie przeprowadzone zostało przez ARC Rynek i Opinia - firmę badawczą specjalizującą się w realizacji projektów dla firm z branży e-commerce. W tegorocznej odsłonie poza Pocztą Polską, Bankiem Pocztowym,i MasterCard, które partnerowały projektowi już w ubiegłym roku – dołączyli też nowi, istotni partnerzy. Są to patroni: Izba Gospodarki Elektronicznej e-COMMERCE POLSKA oraz patroni medialni: bankier.pl, MamBiznes.pl, twoja-firma.pl. Honorowy patronat nad rankingiem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Załączniki

gazele_biznesu_2014.png

gazele_biznesu_2014.png

png 30,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.