PP 1 PP 1

Poczta Polska z certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Już po raz kolejny Poczta Polska została wyróżniona certyfikatem przyznawanym, przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, firmom o najwyższych standardach w obszarze kapitału ludzkiego. 

Certyfikatem premiowane są działania HR-owe firm w różnych obszarach: rozwoju pracowników, rekrutacji, systemu motywacyjnego oraz wynagradzania, komunikacji wewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), czy budowania marki pracodawcy (employer branding). 

 Nagroda, jaką otrzymaliśmy to dla Spółki ogromne wyróżnienie i wielkie wyzwanie. Cieszymy się, że docenia nas branża HR, ale zależy nam przede wszystkim na dobrej ocenie naszej pracy przez Pocztowców. Cały czas będziemy dbać o to, aby działania prowadzone przez nas były na jak najwyższym poziomie – powiedział Marek Makuch, dyrektor zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska jest rzetelnym i wiarygodnym pracodawcą stosującym rozwiązania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim na najwyższym poziomie, co potwierdza po raz kolejny otrzymany Certyfikat. Przyznanie nagrody HR Najwyższej Jakości umacnia wizerunek Poczty wśród pracowników i potencjalnych kandydatów do pracy. 

Wyróżnienie HR Najwyższej Jakości za rok 2020 największy pracodawca otrzymał za autorski projekt rozwojowy – Akademia Rekrutacji i Employer Brandingu. Poczta prowadzi rocznie kilkanaście tysięcy rekrutacji, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Rekruterzy mają obowiązek przeprowadzać je nie tylko rzetelnie, sprawnie i profesjonalnie, ale też zgodnie z wewnętrzną polityką rekrutacji Spółki oraz przyjętym modelem kompetencyjnym.  Istotna też jest skuteczność,  bo tylko w piku świątecznym zatrudnia się w krótkim czasie ok. 2 tys. dodatkowych pracowników. 

Akademia jest projektem w pełni autorskim, przygotowanym i prowadzonym w całości przez trenerów wewnętrznych Poczty, którzy są doświadczonymi praktykami w obszarze HR. Program składa się z 8 szkoleń, łącznie 16 dni szkoleniowych, obejmujących zagadnienia opowiadające potrzebom uczestników projektu. Specjalnie przygotowane materiały dydaktyczne są wsparciem dla rekruterów już po zakończeniu szkoleń, w ich codziennej pracy. 

Akademia powstała z myślą o osobach, które zajmują się zawodowo rekrutacją, a szczególnie rozpoczynających pracę zawodową w obszarze HR, wracających do pracy po przerwie związanej z rodzicielstwem, ale też doświadczonych rekruterów, którzy pragną odświeżyć i zaktualizować swoją wiedzę o nowe trendy, w tym Employer Branding. Szkolenia w ramach AR są rozłożone w czasie, tak aby uczestnicy pomiędzy poszczególnymi modułami mieli czas na wdrożenie nowych umiejętności w codziennej pracy.  

Dotychczas w dwóch edycjach Akademii przeszkolono 80 rekrtuterów, którzy jako absolwenci prowadzą samodzielnie kampanie rekrutacyjne oraz uczestniczą w projektach organizowanych centralnie. Kolejna edycja Akademii będzie odbywać się w formule e-learningu. 

Załączniki

PP_1.png

PP_1.png

png 251,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.