Poczta Polska z bohaterami marki
Gołąb i Bociek to nowi bohaterowie marki od dziś obecni na profilu Poczty Polskiej na Facebooku. Fanom będą m.in. prezentować poszczególne usługi Poczty Polskiej oraz polecać ciekawe miejsca do odwiedzenia.
Bociek to towarzyska postać, która uwielbia uprawiać sport i wysyłać paczki. Z kolei Gołąb to entuzjasta technologicznych nowości oraz e-usług Poczty Polskiej. Chętnie podróżują po Polsce i odkrywają jej zakątki.
- Posty Gołębia i Boćka mają luźniejszy charakter i są uzupełnieniem do tradycyjnej formy komunikacji na profilu korporacyjnym Poczty Polskiej na Facebooku – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.
Za kreację postaci odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne, która wspiera Pocztę Polską w działaniach w social media. – Są to pozytywne i zabawne postacie, które od razu podbiły nasze serca. Liczymy, że fani na Facebooku również ich polubią – mówi Tomasz Gołacki, CEO w ATOM Media Interaktywne.
Poczta Polska w mediach społecznościowych prowadzi dialog z klientami, informuje o produktach i usługach i edukuje. Profil korporacyjny Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska) „zalajkowało” dotychczas ponad 32 tys. internautów, na profilu filatelistycznym Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby) pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymieniają opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną. Tweety Poczty Polskiej na profilu https://twitter.com/PocztaPolska mówią o inwestycjach Spółki. Na blogu (blog.poczta-polska.pl) regularnie wypowiadają się eksperci z różnych dziedzin pocztowych, a oficjalny kanał na YouTubie (https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA) pokazuje pozytywne zmiany, jakie zachodzą w Spółce.