teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska z bohaterami marki

Gołąb i Bociek to nowi bohaterowie marki od dziś obecni na profilu Poczty Polskiej na Facebooku. Fanom będą m.in. prezentować poszczególne usługi Poczty Polskiej oraz polecać ciekawe miejsca do odwiedzenia.

Bociek to towarzyska postać, która uwielbia uprawiać sport i wysyłać paczki. Z kolei Gołąb to entuzjasta technologicznych nowości oraz e-usług Poczty Polskiej. Chętnie podróżują po Polsce i odkrywają jej zakątki.

- Posty Gołębia i Boćka mają luźniejszy charakter i są uzupełnieniem do tradycyjnej formy komunikacji na profilu korporacyjnym Poczty Polskiej na Facebooku – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.

Za kreację postaci odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne, która wspiera Pocztę Polską w działaniach w social media. – Są to pozytywne i zabawne postacie, które od razu podbiły nasze serca. Liczymy, że fani na Facebooku również ich polubią – mówi Tomasz Gołacki, CEO w ATOM Media Interaktywne.

Poczta Polska w mediach społecznościowych prowadzi dialog z klientami, informuje o produktach i usługach i edukuje. Profil korporacyjny Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska) „zalajkowało” dotychczas ponad 32 tys. internautów, na profilu filatelistycznym Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby) pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymieniają opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną. Tweety Poczty Polskiej na profilu https://twitter.com/PocztaPolska mówią o inwestycjach Spółki. Na blogu (blog.poczta-polska.pl) regularnie wypowiadają się eksperci z różnych dziedzin pocztowych, a oficjalny kanał na YouTubie (https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA) pokazuje pozytywne zmiany, jakie zachodzą w Spółce.

Załączniki

 brandheroes.jpg

brandheroes.jpg

jpg 166,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.