PP 1 PP 1

Poczta Polska z atrakcyjną ofertą produktów świątecznych

Personalizowane produkty świąteczne, książki oraz asortyment do pakowania mikołajkowych i bożonarodzeniowych prezentów. Poczta Polska rozszerza ofertę handlową w swoich placówkach oraz przez internet.

Poczta Polska oferuje personalizowane produkty, które sprawdzą się jako mikołajkowe i bożonarodzeniowe niespodzianki dla najbliższych. W tegorocznej edycji świątecznych prezentów można zamówić personalizowane książeczki dla dzieci, wideo dla bliskiej osoby oraz list od św. Mikołaja. Wystarczy dokonać zamówienia na wybrane produkty w placówce pocztowej (z wyłączeniem agencji pocztowych) albo na stronie Poczty. Po dokonaniu płatności klient na wskazany w zamówieniu adres e-mail oraz nr telefonu otrzyma kody uprawniające do darmowej personalizacji wybranego produktu na stronie Partnera Poczty Polskiej. Po zakończeniu procesu personalizacji wybranych produktów zamówienie zostanie zrealizowane i dostarczone do wskazanej osoby w trakcie personalizacji produktu.

Personalizowana książeczka od Świętego Mikołaja to bajka - jej bohaterem jest dziecko, które spotyka się bezpośrednio ze Świętym Mikołajem. Zdjęcie dziecka znajduje się na okładce i 10 stronach książeczki. Jego imię jest w treści bajki, a Mikołaj zwraca się do niego osobiście. Nowością w obecnej edycji książeczek personalizowanych jest twarda oprawa książeczki, wykonanie ręczne i 20 stron pięknych ilustracji. Do przygotowania książki potrzebne jest jedno zdjęcie dziecka w formie cyfrowej oraz jego imię. Wysyłka książeczki jest darmowa. Zamówienia realizowane są w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania personalizacji książeczki na stronie https://mojabajka.pl/. Książeczki doręczane są na adres wskazany w trakcie personalizacji produktu.

 To jeden z naszych przedświątecznych hitów sprzedażowych. Wizerunek dziecka znajduje się na okładce książeczki oraz na 3 stronach wewnątrz, a Mikołaj zwraca się do dziecka po imieniu. Można sobie wyobrazić, jakie emocje przeżywa dziecko, które widzi, że to książeczka wyłącznie dla niego. Co szczególnie ważne w tym roku, takie personalizowane produkty możemy zamówić na mikołajki czy gwiazdkę nie wychodząc z domu i sprawić znajomemu maluchowi ogromną radość – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

List od Świętego Mikołaja to magiczny spersonalizowany prezent dla dziecka lub innej osoby. List wydrukowany jest na ozdobnym papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą ręcznie odciskaną pieczęć Świętego Mikołaja. List posiada dodatki w postaci Dyplomu Grzecznego Dziecka, naklejki na drzwi oraz pocztówki od Elfa. Całość zapakowana jest w ozdobną czerwoną kopertę. Treść listu skierowana od Świętego Mikołaja do dziecka może zostać w pełni spersonalizowana przez zamawiającego. Do przygotowania listu potrzebne będzie imię dziecka oraz adres jego zamieszkania. Zamówienia realizowane są w ciągu 9 dni roboczych od dnia dokonania personalizacji produktu na stronie https://www.elfi.pl/pocztapolska.html. List zostanie doręczony na adres wskazany w trakcie personalizacji produktu.

Personalizowane wideo to film skierowany do dziecka, grupy dzieci bądź bliskiej osoby. Mikołaj zwraca się do dziecka po imieniu oraz eksponuje zdjęcia jego oraz jego najbliższych i miejsca zamieszkania. Personalizacji filmu można dokonać na stronie https://www.elfi.pl/pocztapolska.html.  Link do pobrania filmu zostanie wysłany na adres mailowy wskazany w zamówieniu w ciągu 6 godzin od dokonania personalizacji.

Szczegółowe informacje o produktach, cenach, terminach realizacji i sposobie personalizacji dostępne są u pracowników placówek pocztowych oraz na stronie https://prezenty.poczta-polska.pl/.

Przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia Poczta Polska przygotowała również w swoich placówkach bogatą ofertę produktów w różnych grupach asortymentowych, dedykowanych zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Przygotowano duży wybór kolorowanek, wycinanek i zestawów kreatywnych z motywem bożonarodzeniowym, bogatą ofertę gier i zabawek: klocków, puzzli, gier planszowych oraz książeczek m.in. „Opowieść wigilijna”, „Niezwykłe przygody Mikołaja” czy „Legenda o Mikołaju”. Oferta bożonarodzeniowa to również słodycze w opakowaniach z motywami świątecznymi, a także maskotki.

Znakomitym upominkiem dla dorosłych mogą być portfele, kosmetyki oraz książki takie jak: „Spełnione życzenie” Ady Tulińskiej, „Świąteczne nieporozumienie” Katarzyny Bester, „Sztuka dawania prezentów” Anny Szczęsnej czy „Serce w kopercie” Małgorzaty Falkowskiej.

W sprzedaży dostępna jest również szeroka gama ozdób, dekoracji i tekstyliów świątecznych, a także kartek i karnetów bożonarodzeniowych, które podtrzymują tradycję wysyłania świątecznych życzeń do bliskich, zwłaszcza w okresie trwającej pandemii, gdy osobisty kontakt z najbliższymi jest ograniczony.

W najbliższym czasie zostanie wprowadzona do sprzedaży w sieci placówek pocztowych nowa oferta artykułów spersonalizowanych – unikalnych fotoproduktów, idealnych na prezenty: fotoksiążek, fotokalendarzy, fotoobrazów i fotokubków.

 

Załączniki

PP_1.jpg

PP_1.jpg

jpg 156,5 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.