teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo

Poczta Polska wprowadziła nową markę – Envelo oraz linię produktową dla swoich nowych usług elektronicznych. Dzięki platformie użytkownicy mogą on-line kupować  znaczki oraz wysyłać listy i kartki przez Internet. Jednocześnie pod hasłem „Poczta Prosta” ruszyła kampania promująca platformę – Envelo.pl.

Pod hasłem Poczta Prosta ruszyła kampania marketingowa towarzysząca wprowadzeniu Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i "lifehackingu", w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Koncept został stworzony przez agencję Blacklama i Blueberry i realizowany przez agencję Blueberry. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy – Codemedia.

W kampanii wykorzystane zostały działania efektywnościowe, w tym sieć afiliacyjna Trade Tracker. Oprócz działań w kanale online realizowane są targetowane akcje ambientowe. Poczta Prosta to między innymi filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie. Pojawią się także plakaty reklamowe w 5 tyś. placówkach Poczty Polskiej. Działania marketingowe potrwają do końca 2014 r. Spoty promujące markę dostępne są na kanale You Tube – Envelo.

Marka Envelo - bezpieczeństwo i poufność

Punktem wyjścia do zaprojektowania logotypu była nowa identyfikacja Poczty Polskiej. Znak graficzny marki Envelo rozpoczyna się wyróżnioną literą „e”, która przywołuje skojarzenia z podstawową funkcją platformy: e- elektroniczny, natomiast jej forma i kształt wywodzi się bezpośrednio z kolistego elementu trąbki logotypu Poczty Polskiej. Naturalny ruch eliptyczny jest początkiem znaku, który gładko przechodzi w pochylone litery słowa ‘Envelo’. Znak graficzny marki to również nowoczesny font i proste litery o wyraźnych odstępach. W podobny sposób zaprojektowano linię pierwszych produktów – neoznaczek, neolist oraz neokartka. Użycie przedrostka NEO w nazwach produktów to kreatywne wykorzystanie 2,4 i 6 litery z nazwy marki (eNvElO).

Tym samym uzyskana została spójność nazw produktów z marką w połączeniu z jasnym przekazem produktowym - Neo to nowe formy usług technologicznych, nowa epoka tradycyjnych dotychczas produktów.

Markę Envelo oraz linię produktową zaproponowała agencja Blacklama, która zwyciężyła w konkursie organizowanym przez spółkę. – Głównym naszym założeniem było stworzenie mocnego i rozpoznawalnego znaku. Envelo cechuje duży potencjał komunikacyjny i rozwojowy w zakresie działań obejmujących usługi cyfrowe. Nazwa wywodzi się od najważniejszego elementu korespondencji kojarzonego z bezpieczeństwem i poufnością – koperty. Dodatkowo logotyp współgra z kolorystyką oraz konstrukcją nowego znaku graficznego Poczty Polskiej – mówi Robert Cieśluk, kierownik marketingu i PR, spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Za nową markę odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Załączniki

Platforma Envelo.pl.jpg

jpg 44,8 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.