Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne”

Poczta Polska wygrała przetarg ogłoszony przez „Przewozy Regionalne” Sp. z o.o. w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest transport pieniędzy z kas zakładowych i biletowych na terenie całego kraju.

W ramach kontraktu Poczta Polska będzie również dostarczała tzw. bezpieczne koperty przeznaczone do przewozu pieniędzy. Umowa została zawarta na rok. Logistyka gotówki jest jednym z ważnych rynków na których Poczta Polska zamierza się rozwijać. Spółka stawia na paczki i logistykę, nowoczesne usługi bankowo - ubezpieczeniowe oraz przesyłki cyfrowe, które z czasem będą odgrywały coraz większą rolę na rynku listów.

– Pozyskiwanie nowych, znaczących klientów, potwierdza mocną pozycję Poczty Polskiej na rynku ochrony. Nasza oferta wygrała m.in. z propozycją jednej z największych firm ochrony w Polsce – podkreślił Jarosław Guziałek, dyrektor Centrum Usług Koncesjonowanych Poczty Polskiej, które w Spółce odpowiada za obszar logistyki gotówki. – Przedstawiliśmy najkorzystniejszą ofertę cenową i dochowaliśmy staranności w przygotowaniu dokumentacji przetargowej – dodaje.

Centrum Usług Koncesjonowanych to specjalnie wydzielona za struktur Poczty Polskiej komórka zajmująca się świadczeniem usług z zakresu ochrony osób i mienia.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.