Placówka_osłona 2.jpg Placówka_osłona 2.jpg

Poczta Polska wraca do galerii handlowych i wydłuża godziny pracy placówek

Zdecydowana większość placówek pocztowych zlokalizowanych w galeriach handlowych jest ponownie czynna. Spośród blisko 200 punktów blisko połowa pracuje już w standardowym czasie pracy. Poczta wydłużyła już godziny obsługi  klientów w 40 proc. placówek w skali kraju.

Do końca maja – w związku ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych ze stanem pandemii – Poczta Polska planuje uruchomienie wszystkich punktów obsługi klienta w galeriach handlowych. Także coraz więcej pozostałych placówek zaczyna wracać do godzin pracy, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego. Przestały już obowiązywać godziny wyłącznie dla seniorów. Obecnie czas pracy wydłużono w ponad 2800 lokalizacjach (ok. 40%). Kolejne decyzje będą uzależnione od nowych wytycznych Rządu. 

 Wydłużenie czasu pracy placówek odbywa się przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa. W placówkach obowiązują wydzielone strefy, klienci powinni zachować co najmniej 1,5 metrowy dystans od pracownika Poczty Polskiej. Bliższy kontakt jest możliwy wyłącznie na prośbę pocztowca. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o ustawianie się także w bezpiecznej odległości od siebieSerdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

W pocztowych placówkach zostały zainstalowane przesłony szklane lub z pleksi oddzielające pracowników obsługi od klientów. Dodatkowo pocztowcy są wyposażeni w maseczki, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki lub środki dezynfekujące. 

Aktualne informacje o czasie pracy poszczególnych placówek są dostępne pod adresem: https://placowki.poczta-polska.pl/

Załączniki

Placówka_osłona 2.jpg

Placówka_osłona 2.jpg

jpg 1,1 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.