Księga Znaczków 1 Księga Znaczków 1

Poczta Polska: Wielka gratka dla filatelistów. Od jutra w sprzedaży „Księga Znaczków Pocztowych 2020”

To była prawdziwa księga blasku! Otworzyłem ją i zajaśniało przede mną kolorami światów, wiatrem nieobjętych przestrzeni, panoramą wirujących horyzontów…” - tak zachwycał się „markownikiem”, jak kiedyś nazywano album na znaczki pocztowe, bohater słynnych „Sklepów cynamonowych” Bruno Schulza.

Nie on jeden przeżył zachwyt i zauroczenie. Mało kto  w młodości nie uległ, choćby na krótko, pasji kolekcjonerstwa. Zapalonymi filatelistami było wiele znanych osób, m.in. prezydenci USA jak chociażby Franklin D. Roosevelt i brytyjscy monarchowie: Jerzy V i Jerzy VI,książę Monaco -Rainer i król Jordanii Hussein. Inni stali się sławni właśnie poprzez kolekcjonerstwo, jako posiadacze najrzadszych i najcenniejszych znaczków. To właśnie dla filatelistów, ale też osób które dopiero rozpoczynają swoją niezwykłą przygodę ze znaczkami pocztowymi, Poczta Polska przygotowała nie lada gratkę!

Już od jutra do sprzedaży trafi „Księga Znaczków Pocztowych 2020” – unikat wśród wydawnictw filatelistycznych. Od godz. 8.00 będzie dostępna w Internetowym Sklepie Filatelistycznym, na stronie www.filatelistyka.poczta-polska.pl. Poczta Polska niezwykle rzadko wprowadza do sprzedaży „Księgę Znaczków”. Ostatni raz była do nabycia w 2005 roku.

- Przypomnijmy, że księga znaczków to  jeden z najważniejszych produktów promocyjnych i uwieńczenie całego filatelistycznego roku w  Poczcie  Polskiej, a dla naszych klientów to pomysł na niebanalny prezent albo… lokatę kapitału na przyszłość, gdyż znaczki zyskują na wartości – wyjaśnia Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S.A.

Księga powstała we współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych. Zawiera wszystkie znaczki pocztowe danego roku emisyjnego wraz z technicznym i merytorycznym opisem w języku polskim i angielskim. Tegoroczne wydawnictwo zawiera wszystkie znaczki wydane przez Pocztę Polską w roku 2020 oraz specjalną wkładkę, która dodatkowo podnosi wartość księgi - ze znaczkami emisji „75. rocznica Tragedii Górnośląskiej”, wydrukowanymi  w niepełnej kolorystyce, co po raz pierwszy Poczta Polska oferuje swoim klientom.

Atrakcyjna szata graficzna oraz wysoka jakość techniczna sprawiają, że „Księga Znaczków Pocztowych 2020” jest pożądanym wydawnictwem filatelistycznym, cieszącym się dużym zainteresowaniem wśród klientów oraz partnerów Poczty Polskiej. Dlatego dostępny nakład to jedynie 300  numerowanych egzemplarzy.

Cena wydawnictwa wynosi 549,99 zł. Ze względu na duże zainteresowanie klientów, Poczta ogranicza możliwość zakupu do jednej księgi dla jednego klienta sklepu internetowego.

Załączniki

Księga Znaczków Pocztowych 2020 (1)

Księga Znaczków Pocztowych 2020 (1)

JPG 207,9 kB Pobierz
Księga Znaczków Pocztowych 2020

Księga Znaczków Pocztowych 2020

wmv 65,8 MB
Księga Znaczków Pocztowych 2020 (2)

Księga Znaczków Pocztowych 2020 (2)

jpg 1,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.