Placówka pocztowa_ Poczta Polska (3).jpg Placówka pocztowa_ Poczta Polska (3).jpg

Poczta Polska wdrożyła Wpłatę Ekspres. To możliwość wpłaty na rachunek bankowy w kilka sekund

Poczta Polska rozwija ofertę usług finansowych. Wpłata Ekspres to najnowsza oferta dla klientów, dzięki której w sposób prosty i wygodny można przesłać pieniądze na rachunek bankowy, które w ciągu kilku sekund zostają zaksięgowane.  

Wpłata Ekspres sprawdza się  w sytuacjach awaryjnych, kiedy wpłacający potrzebuje pilnie uregulować zobowiązania, takie jak opłaty za telefon, energię. Dzięki Wpłacie Ekspres przekazane przez klienta pieniądze trafią na wskazany rachunek bankowy w czasie rzeczywistym (on-line). W praktyce oznacza to, że realizacja następuje w ciągu kilku sekund.

- Zgodnie ze strategią, Poczta Polska rozwija swoje usługi finansowe. Na rynku wpłat gotówkowych działają głównie banki oraz pozabankowe punkty przyjmowania opłat. Co ważne, usługi te są realizowane na następny dzień roboczy po dniu przyjęcia wpłaty. Klienci mogą korzystać wyłącznie z oferty banków z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Banki nie udostępniają takiej usługi w swoich oddziałach w formie gotówkowej, dlatego Poczta Polska dostrzegając lukę na rynku, postanowiła rozszerzyć swoją ofertę właśnie o taki produkt – mówi członek zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel. 

Z usługi Wpłata Ekspres można skorzystać od 15 marca br. we wszystkich placówkach własnych Poczty Polskiej, których jest 4700 w całym kraju. Maksymalnie można wpłacić 5 tys. zł. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi dodatkowej (komunikaty SMS), dzięki której nadawca zostanie poinformowany o statusie realizacji wpłaty, tj. potwierdzenie przekazania wpłaty do banku odbiorcy. Ponadto, można opłacić usługę kartą płatniczą lub za  pośrednictwem płatności mobilnych BLIK. Wpłatę Ekspres można nadać od poniedziałku do soboty, oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, w godzinach dostępności banków. 

- Poczta Polska chcąc się rozwijać i spełniać oczekiwania swoich klientów, stale poszerza swoją ofertę. Biznes pocztowy to nie tylko okienko, listonosz i list, ale także różnorodne usługi, zarówno pocztowe, jak i finansowe – podkreśla członek zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.