teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści.

Nominacje dla Poczty Polskiej w aż dwóch kategoriach są dowodem na to, że firma zalicza się do grona dostawców usług dla e-commerce, którzy, jak twierdzą organizatorzy: mają wizję, rozwijają się i ustanawiają nowe standardy w branży – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Poczta innowacyjny projekt eCOMMERCE, który zyskał uznanie nominujących, wprowadziła w tym roku. Jest to parasolowa usługa, która łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora e-commerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek, co miało miejsce w początkowych fazach rozwoju handlu w Internecie. Poczta całą ofertę pokazuje na dedykowanej stronie ecommerce.poczta-polska.pl.

Druga nominacja przypadła dla Paczki korzyści. Ta nowoczesna usługa przedpłacona skierowana jest głównie do małego i średniego e-commerce, wyróżniają ją: atrakcyjna cena, możliwość zamówienia online, forma pakietowa, gotowe opakowania w różnych rozmiarach oraz realizacja usługi w dużej sieci placówek w Polsce. Przedsiębiorca, korzystający z tej usługi, z góry opłaca pulę planowanych paczek wybierając jeden z pakietów: 100, 200, 400 lub 600 przesyłek. Na początek można wybrać najniższy i najtańszy pakiet – 100 przesyłek i w miarę potrzeb przejść na wyższy.

Celem konkursu „Ekomersy 2014”,, jest prezentowanie firm, które - zgodnie z oczekiwaniem konsumentów - ciągle udoskonalają swoje produkty i usługi, dzięki czemu przyczyniają się do szybkiego i intensywnego rozwoju rynku e-commerce.

W plebiscycie którego rozstrzygniecie nastąpi w październiku podczas7. edycji Targów eHandlu, mogła wziąć udział każda firma świadcząca usługi dla sklepów internetowych. Prestiżowe wyróżnienia dla dostawców usług e-commerce przyznawane są w dziewięciu kategoriach, które odzwierciedlają panoramę rynku.

Wybór laureatów dokonywany jest w 3 krokach poprzez głosowanie Internautów, Absolwentów programu Profesjonalista w eHandlu oraz Ekspertów wchodzących w skład Jury. W obecnej edycji w skład rady jurorskiej wchodzą m.in.: Sylwia Czubkowska z Dziennika Gazety Prawnej, Anetta Wilczyńska z Gandalf.com.pl, Grzegorz Wójcik z e-Commerce Polska, Jakub Strzelczyk z Avon Cosmetics.

Do 21 września trwa głosowanie Internautów na stronie ekomersy.pl

 

Załączniki

 Doręczenie paczki.jpg

Doręczenie paczki.jpg

JPG 695,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.