Listonoszka_ Poczta Polska Listonoszka_ Poczta Polska

Poczta Polska w wyniku letnich rekrutacji zatrudniła już ponad 2 tys. osób

1400 osób w ramach umów o pracę oraz ponad 660 osób na umowy zlecenia od początku trwania tegorocznych wakacji zatrudniła Poczta Polska. 

Celem letnich rekrutacji jest znalezienie pracowników, którzy szukają pracy na stałe oraz tych, którzy chcą dorobić w czasie wakacji. Poczta Polska organizuje je od kilku lat. – Pierwsze statystyki pokazują, że tegoroczna wakacyjna akcja rekrutacyjna przyniosła sukces. Zgłosiło się do nas ok. 20 tys. osób w całej Polsce. Wśród nowych pracowników jest ok. 800 listonoszy. Pozostała grupa to osoby do obsługi klienta oraz pracownicy zaplecza, a także kierowcy, czy pracownicy sortowni. Dane te pokazują, że Poczta Polska to stabilny i ceniony pracodawca – mówi Agnieszka Grzegorczyk, dyrektor zarządzająca Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej.

Rozbudowana sieć sortowni i placówek pocztowych umożliwia wybranie pracy w dogodnej lokalizacji. Dotychczas, w ramach letnich rekrutacji, najwięcej osób zatrudniono w woj. mazowieckim, wielkopolskim, śląskim, dolnośląskim oraz łódzkim. Spółka nadal poszukuje ok. 200 osób w woj. mazowieckim, łódzkim, śląskim i wielkopolskim. Oprócz pracowników do sortowni i placówek pocztowych firma zatrudni kierowców z prawem jazdy kat. B oraz C i E.

Poczta Polska daje możliwość dopasowania godzin i dni pracy do indywidualnych oczekiwań kandydatów. Tym, którzy chcieliby związać się z firmą na dłużej, spółka oferuje m.in. umowę o pracę, premie miesięczne, premię roczną (tzw. „trzynastą pensję”), dodatek stażowy, możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych (w tym dofinansowania zajęć sportowych, wczasów, wydarzeń kulturalno-sportowych, czy rekreacyjnych), a także podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i studiów.

Oferty pracy dostępne są na stronie internetowej Poczty Polskiej w zakładce Praca.

 

Załączniki

Listonoszka_ Poczta Polska

Listonoszka_ Poczta Polska

jpg 1,5 MB Pobierz
Asystentka _ obsługa klienta_Poczta Polska

Asystentka _ obsługa klienta_Poczta Polska

jpg 2,3 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.