sSklep_skrzynki.jpg sSklep_skrzynki.jpg

Poczta Polska: w naszych placówkach dynamicznie rośnie sprzedaż skrzynek na listy, masek ochronnych i żeli dezynfekujących

W czasie pandemii w placówkach Poczty Polskiej bardzo dobrze sprzedają się maseczki oraz żele antybakteryjne. Od połowy marca wzrosła sprzedaż skrzynek na listy.  

W kwietniu br. aż ośmiokrotnie wzrosła sprzedaż skrzynek pocztowych w porównaniu do kwietnia 2019 roku. Od 22 kwietnia listy polecone mogą być w związku z epidemią doręczane bezpośrednio do skrzynek pocztowych, a nie do rąk adresata. To rozwiązanie, które zostało wprowadzone z uwagi na potrzebę zapewnienia większego bezpieczeństwa pocztowców oraz klientów. Dzięki temu zwiększa się przekazywanie przesyłek w sposób bezdotykowy. Warunkiem otrzymania przesyłki do skrzynki jest umieszczenie jej w miejscu dostępnym dla listonosza, zgodne z prawem pocztowym.

Dużym zainteresowaniem klientów placówek cieszą się maseczki ochronne wielorazowego użytku. W ciągu ostatniego miesiąca Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt tys. tych produktów polskiej produkcji. Bardzo dużym powodzeniem cieszyły się także preparaty do dezynfekcji rąk. Aktualnie w ofercie jest sześć rodzajów żeli, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Ich producentem i dostawcą produktów jest Uroda Polska Sp. z o.o. W najbliższym czasie do oferty dołączy preparat do dezynfekcji rąk „Alcospray” o pojemności 100 ml w cenie sprzedaży brutto 12,99 zł brutto.

Produkty te można kupić także w sklepie internetowym. E-sklep oferuje trzy rodzaje skrzynek pocztowych, w placówkach w sprzedaży jest do wyboru sześć rodzajów tych produktów.
 

Załączniki

Skrzynka_1 (2).jpg

Skrzynka_1 (2).jpg

jpg 86,0 kB Pobierz
Skrzynka_2.jpg

Skrzynka_2.jpg

jpg 52,6 kB Pobierz
Skrzynka_3.jpg

Skrzynka_3.jpg

jpg 108,6 kB Pobierz
sSklep_skrzynki.jpg

sSklep_skrzynki.jpg

jpg 83,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.