Projekt bez nazwy(1) Projekt bez nazwy(1)

Poczta Polska: W czasie wakacji warto zajrzeć do placówki pocztowej

Do końca sierpnia w placówkach pocztowych można kupić setki produktów, które przydadzą się w czasie wakacji. Trzon oferty letniej stanowią kartki i pocztówki oraz regionalne gadżety. Ponadto w ofercie dostępne są produkty niezbędne w czasie wycieczki, pikniku, plażowania i innych aktywności związanych z letnim wypoczynkiem. Część produktów można kupić we wszystkich placówkach własnych, inne – tylko regionalnie, tak aby turyści mogli kupić pamiątki z odwiedzanych miejscowości oraz mapy i przewodniki po odwiedzanych terenach.

W asortymencie na lato znajdują się przede wszystkim produkty związane z przesyłaniem pozdrowień z wakacji (kartki pocztowe, widokówki, karnety okolicznościowe) oraz m.in. gadżety (magnesy, podkładki, koszulki z nadrukami, breloki, czapki), produkty na upał (okulary przeciwsłoneczne, kremy z filtrem, wachlarze i wiatraczki ręczne) i na deszcz (parasole, płaszcze przeciwdeszczowe). W placówkach pocztowych można kupić także mapy (turystyczne, samochodowe, hobbystyczne), przewodniki (na weekend, atlasy, plany miast), książki (dla dzieci, młodzieży i dorosłych), zabawki (plażowe, gry, zestawy kreatywne) oraz produkty przydatne w czasie spotkań w plenerze (tekstylia, lampy naftowe, zapalarki, świece, herbaty i kawy mrożone, napoje butelkowane, słodycze, produkty przeciw komarom i kleszczom, torby płócienne). Sezonowe produkty będą dostępne do 31 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Oferta na lato to kolejna tegoroczna oferta sezonowa, która pojawiła się w placówkach pocztowych. Wcześniej były to produkty związane z początkiem roku (kalendarze), z Dniem Babci i Dniem Dziadka, walentynkowe, związane z Międzynarodowym Dniem Kobiet i Międzynarodowym Dniem Mężczyzn, Wielkanocą, Dniem Matki i Dniem Ojca oraz Dniem Dziecka. Każda z nich cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Hitem sprzedażowym zazwyczaj są magnesy, breloki, słodycze oraz artykuły piśmiennicze.

Za wszystkie produkty można zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub BLIKIEM, przy okazji korzystając również z wypłaty środków w ramach usługi cashback.

Asortyment handlowy w placówkach pocztowych dzieli się na całoroczny oraz sezonowy. Filarem oferty handlowej pozostają towary związane z usługami pocztowymi i wysyłaniem listów i paczek, tj. koperty, opakowania kartonowe czy artykuły do pakowania oraz kartki pocztowe, widokówki i karnety okolicznościowe. W stałej sprzedaży oferowane są także wydawnictwa książkowe dla dorosłych i dzieci, prasa, słodycze, napoje, artykuły papiernicze i biurowe oraz zabawki i gry. W wybranych placówkach pocztowych można zakupić także produkty kolekcjonerskie (filatelistyczne i numizmatyczne) oraz związane z nimi artykuły, takie jak np. różnego typu albumy, klasery czy lupy.

Oferta dostępna w placówkach pocztowych dostosowana jest do potrzeb klientów, w tym lokalnej społeczności. Znajdują się w niej m.in. produkty, które chętnie wybierają osoby nie korzystające z zakupów on-line oraz nie kupujące w sklepach wielkopowierzchniowych. Poczta Polska to także alternatywa dla osób, które poszukują produktów trudniej dostępnych w innych miejscach prowadzących handel stacjonarny.

Załączniki

BH6A0196

BH6A0196

jpg 342,6 kB Pobierz
BH6A0248

BH6A0248

jpg 215,6 kB Pobierz
BH6A0259

BH6A0259

jpg 357,0 kB Pobierz
BH6A0275

BH6A0275

jpg 353,2 kB Pobierz
BH6A0312

BH6A0312

jpg 354,8 kB Pobierz
BH6A0315

BH6A0315

jpg 400,5 kB Pobierz
BH6A0333

BH6A0333

jpg 427,8 kB Pobierz
BH6A0349

BH6A0349

jpg 703,7 kB Pobierz
BH6A0367

BH6A0367

jpg 316,5 kB Pobierz
BH6A0372

BH6A0372

jpg 451,5 kB Pobierz
BH6A0395

BH6A0395

jpg 319,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.