Poczta Polska _ 10 tys. punktów odbioru.jpg Poczta Polska _ 10 tys. punktów odbioru.jpg

Poczta Polska: usługa Odbiór w PUNKCIE dostępna w 10 tys. miejsc

Poczta Polska ma największą sieć click & collect w kraju. Usługę Odbiór w PUNKCIE można już od października realizować w 10 tys. miejsc, a w ciągu najbliższych miesięcy, liczba punktów odbioru wzrośnie do 11 tysięcy. Potencjał usługi dostrzegają klienci eCommerce, a  także Allegro. We współpracy z tym portalem Poczta świadczy usługi w ramach rewolucyjnego na polskim rynku programu Allegro Smart!.

Klienci Poczty Polskiej mają do dyspozycji już 10 tys. punktów odbioru: placówki i automaty pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH-u. Kluczem do sukcesu są dobre lokalizacje oraz szybka i wygodna dostawa, która  dla klientów jest coraz ważniejszym czynnikiem  i od niego uzależniają swoje decyzje   zakupowe  w sieci. Odbiór w PUNKCIE to wygodna usługa umożliwiająca odebranie przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze. Można to zrobić na przykład w drodze do pracy, przy okazji tankowania samochodu, robienia drobnych zakupów w osiedlowym sklepie albo odbierając dziecko ze szkoły. To klient decyduje, skąd odbierze  swoją przesyłkę. W ramach sieci Poczta udostępnia punkty czynne 24h, bądź działające do późnych godzin wieczornych 7 dni w tygodniu. W najbliższych miesiącach liczba punktów dostępnych w sieci wzrośnie do 11 tysięcy.

Usługa Odbiór w PUNKCIE z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większą popularnością. Wpływ na to mają: dobre lokalizacje punktów, coraz lepsza dostępność oraz atrakcyjne ceny.

- Poczta Polska jest dziś  liderem tego obszaru w Polsce. Dysponujemy największą siecią punktów odbioru,  złożoną z punktów największych marek detalicznych w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów paczek odbieranych w punktach i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu w Poczcie Polskiej. 

Stawiając na rozwój sieci Odbiór w PUNKCIE, Poczta Polska staje się aktywnym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych w dynamicznie rozwijającym się segmencie eCommerce, czego dowodem jest wejście z usługą do stałej oferty Allegro. Na platformie dostępna jest już bardzo atrakcyjna cenowo, nowa metoda dostawy - Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie. Dodatkowo, usługa Odbiór w PUNKCIE została włączona do rewolucyjnego na polskim rynku programu Allegro Smart!

Szacuje się, że polski rynek eCommerce jest wart od 36 do 40 mld zł, ponadto  liczba osób kupujących w internecie stale wzrasta.

Załączniki

Poczta Polska _ 10 tys. punktów odbioru.jpg

Poczta Polska _ 10 tys. punktów odbioru.jpg

jpg 204,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.