mapka wwwww.jpg mapka wwwww.jpg

Poczta Polska: usługa „Odbiór w PUNKCIE” cieszy się coraz większą popularnością

Coraz większą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej cieszy się usługa „Odbiór w PUNKCIE”. Prawie pięciokrotnie częściej niż w 2016 roku przesyłki są odbierane poza placówkami pocztowymi. Zgodnie z regulaminami, paczka nadana poprzez Pocztę Polską czeka na odbiór 7 dni, niezależnie od tego, gdzie klient się po nią zgłosi. To szczególnie istotne w okresie przedświątecznego szczytu paczkowego.

Poczta Polska ma największą w Polsce sieć click&collect. Oprócz placówek pocztowych oferuje możliwość odebrania przesyłek na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach RUCH-u, a w Warszawie i na terenie wybranych miejscowości województwa mazowieckiego także w sklepach Żabka i Freshmarket - Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym o dogodnej porze, w jednej z 7 tysięcy lokalizacji. Jak pokazują najnowsze dane, oferowana przez Pocztę Polską usługa idealnie wpasowała się w potrzeby naszych klientów. Dlatego będziemy ją dalej rozwijać  – mówi Paweł Kopeć, dyrektor sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Z najnowszych danych wynika, że „Odbiór w PUNKCIE” notuje już ponad  30% wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Coraz większą popularność zyskuje możliwość odbioru paczki na jednej z blisko 1000 stacji paliw PKN Orlen, które w większości czynne są całą dobę, czy też w sieci kiosków/saloników RUCH-u, z których 98 proc. jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele.  Od połowy listopada do sieci odbioru przesyłek kurierskich nadawanych przez klientów Poczty Polskiej dołączyły sklepy Żabka i Freshmarket.  Widoczne jest bardzo duże zainteresowanie klientów tą formą odbioru przesyłek. W  bieżącym roku obserwujemy wzrosty ilości paczek, które trafiają do sieci punktów naszych partnerów nawet po kilkadziesiąt procent w poszczególnych miesiącach.

Stawiając na rozwój sieci „Odbiór w PUNKCIE” Poczta Polska staje się aktywnym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych w dynamicznie rozwijającym się segmencie eCommerce.  Szacuje się, że polski rynek eCommerce jest wart od 36 do 40 mld zł. i stale rośnie liczba osób kupujących w internecie. Szybka i tania dostawa stanowi coraz ważniejszy czynnik w podejmowaniu decyzji zakupowych przez e-klientów.

Oprócz rozwoju sieci „Odbiór w PUNKCIE” Poczta Polska usprawnia pracę swoich kurierów. Każdy z nich został wyposażony w terminale płatnicze, dzięki którym klient nie musi mieć przy sobie gotówki odbierając swoją przesyłkę zamówioną za pobraniem. Dodatkowo w okresie przedświątecznego szczytu kurierzy dostarczą paczki mieszkańcom dużych miast również w soboty. 

 

Załączniki

Poczta Polska_ Odbiór w PUNKCIE_mapka

Poczta Polska_ Odbiór w PUNKCIE_mapka

jpg 477,0 kB Pobierz
Poczta Polska _ Odbiór w PUNKCIE

Poczta Polska _ Odbiór w PUNKCIE

JPG 110,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.