FUP Opole 1 FUP Opole 1

Poczta Polska uruchomiła 22. placówkę pocztową w Opolu

Opolanie mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej, uruchomionej przy ul. Dworcowej 1 A w Opolu – w dzielnicy Chmielowice. Filia Urzędu Pocztowego Opole 7 to już 22. placówka pocztowa na terenie miasta.

Spółka konsekwentnie podejmuje działania w zakresie poprawy dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z bogatej oferty usługowo-produktowej. Nowa opolska placówka rozpoczyna działalność w rozwijającej się centralnej części dzielnicy Chmielowice, o którą zabiegali jej mieszkańcy. Funkcjonalna, klimatyzowana sala obsługi, pełna strefa handlu oraz udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to tylko niektóre atuty uruchomionej filii.

Nowe placówki muszą być tworzone w miejscach, które zapewniają ich rentowność, a dotychczasowe są przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Poczta Polska realizuje zobowiązania wobec klientów w zakresie dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z pełnej oferty produktów i usług. Ponadto stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Nowo uruchomiona placówka w Opolu została zaprojektowana w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mogą załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz skorzystać ze strefy handlowej. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami.

– Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza oferowanych usług. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku, w godzinach 10:00–17:00 zaś w piątki między 13:00-20:00. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto oraz uzyskać informację o kredycie i ubezpieczeniach. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. 

Załączniki

FUP Opole 1

FUP Opole 1

jpg 185,9 kB Pobierz
FUP Opole 2

FUP Opole 2

jpg 141,1 kB Pobierz
FUP Opole 3

FUP Opole 3

jpg 209,6 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.