UP Zakrzew_1.jpg UP Zakrzew_1.jpg

Poczta Polska: uruchomienie placówki pocztowej w Zakrzewie

Wyremontowana placówka w Zakrzewie (woj. mazowieckie) zostaje właśnie oddana do użytku. W czerwcu ub.r. doszło tam do pożaru. Zniszczenia były na tyle duże, że funkcjonowanie placówki w dotychczasowej lokalizacji wydawało się niemożliwe. Pocztowcy pokazali jednak po raz kolejny, że są w stanie pokonywać trudności. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników już po 2 dniach w placówce obsługiwano klientów.

Mieszkańcy Zakrzewa mogą już korzystać w swojej miejscowości ze wszystkich usług Poczty Polskiej w wyremontowanej placówce pocztowej po ubiegłorocznym pożarze. Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych.

Poczta Polska stara się być jak najbliżej swoich klientów. Wznawiamy obsługę w wyremontowanej placówce pocztowej w Zakrzewie, dając mieszkańcom większy komfort korzystania z naszej oferty, powiększając między innymi salę operacyjną. Cieszę się, że oddajemy do użytku zmodernizowaną i nowoczesną placówkę, co ma szczególne znaczenie po ubiegłorocznym pożarze. Mam nadzieję, że będzie ona ważnym punktem usługowym w mieście i gminie – podkreśla Grażyna Abram, dyrektor Regionu Sieci Warszawa-Województwo.

Placówka, dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych, została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w którym będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej, stanowisko usług ubezpieczeniowo-bankowych oraz strefę handlową.

Obsługa Klientów będzie odbywała się w poniedziałki w godz. 8.00 – 20.00 zaś od wtorku do piątku w godz. 8.00 do 15.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.

Prawdopodobną przyczyną ubiegłorocznego pożaru było zwarcie instalacji elektrycznej. Zniszczeniu uległa przede wszystkim sala operacyjna i sprzęt komputerowy. Istniało również zagrożenie, że dane Urzędu Pocztowego zostały bezpowrotnie utracone, co powodowałoby ogromne trudności w reaktywowaniu placówki. Dzięki zaangażowaniu pracowników IT udało się je jednak odzyskać. W zastępczym pomieszczeniu, udostępnionym przez OSP w Zakrzewie zorganizowano również dwa stanowiska pracy do prowadzenia działalności placówki. Dzięki zaangażowaniu pocztowców doręczono także wszystkie przesyłki pocztowe oraz renty i emerytury.

Na terenie województwa mazowieckiego, poza Warszawą, obecnie funkcjonuje 617 placówek pocztowych, zaś w gminie Zakrzew funkcjonują 2 placówki, w tym agencja pocztowa w Milejowicach.

Załączniki

UP Zakrzew_1.jpg

UP Zakrzew_1.jpg

jpg 209,5 kB Pobierz
UP Zakrzew_2.jpg

UP Zakrzew_2.jpg

jpg 148,4 kB Pobierz
UP Zakrzew_3.jpg

UP Zakrzew_3.jpg

jpg 168,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.