Poczta Polska uruchamia w Szczecinie nową placówkę

Wszystkie usługi Poczty Polskiej zostały udostępnione klientom w nowoczesnej placówce pocztowej na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Otwieranie nowych i modernizacja istniejących placówek to jeden z priorytetów Poczty Polskiej.

Nowa placówka w Szczecinie jest zlokalizowana w prężnie rozwijającej się dzielnicy Pomorzany przy ul. Powstańców Śląskich 2 lok. U4, dobrze skomunikowanej ze Śródmieściem, na nowym i rozbudowującym się osiedlu mieszkaniowym Ornament.

Placówka pocztowa będzie czynna w poniedziałki od 10.00 do 20.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 9.00 – 19.00. Lokal o powierzchni ponad 50 m2 został zaaranżowany w obowiązującej nowej wizualizacji Poczty Polskiej i dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.

Jednym z podstawowych celów Poczty Polskiej jest zapewnienie każdemu klientowi jak najlepszej dostępności naszych placówek i optymalnego poziomu obsługi. Nasza strategia zakłada ciągły rozwój sieci urzędów, filii i agencji pocztowych, zarówno na wsiach, jak i w dużych miastach – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.

Klienci będą mogli korzystać z oferowanych usług pocztowych, bankowych oraz finansowych, m.in. przyjmowania przesyłek, wpłat na rachunki bankowe, elektronicznych przekazów pocztowych, usług kurierskich, operacji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych i aplikacji BLIK, zakupów artykułów handlowych.

Na terenie Szczecina funkcjonuje 67 placówek pocztowych, w tym: 20 urzędów pocztowych, 39 filii i 8 agencji pocztowych. W czerwcu Poczta otworzy kolejną  na osiedlu Nowa Cukrownia.

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka otworzyła ponad 280 nowych punktów w całej Polsce – zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach i na wsiach. Poczta ma największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, dzięki czemu jest obecna w każdej gminie, oferuje usługi w ponad 7,5 tys. placówek.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.