UP Pacanów (1).jpg UP Pacanów (1).jpg

Poczta Polska uruchamia nową placówkę w Pacanowie, czyli mieście bajkowego Koziołka Matołka

Mieszkańcy Pacanowa mogą już korzystać w swojej miejscowości ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowej placówce pocztowej w centrum miasta. Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych.

Pomimo stanu epidemii Poczta Polska realizuje zobowiązania wobec lokalnych społeczności. Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach.

Usługi pocztowe, bankowe i ubezpieczeniowe, operacje bezgotówkowe za pomocą kart płatniczych – taka oferta będzie dostępna w placówce przy ul. Rynek 11. Placówka znajduje się w niezwykle atrakcyjnej lokalizacji w pobliżu pomnika Koziołka Matołka, jednego z najpopularniejszych bohaterów dziecięcych komiksów. Nieopodal mieści się również Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka. Są to miejsca chętnie odwiedzane nie tylko przez mieszkańców miasta, ale także licznych turystów.

Poczta Polska stara się być jak najbliżej swoich klientów. Udostępniamy obsługę w tej części miasta, dając mieszkańcom większy komfort korzystania z naszej oferty. Pacanów to gmina miejska, która odzyskała prawa miejskie, utracone w ramach represji po powstaniu styczniowym, z dniem 1 stycznia 2019 r. Na obszarze gminy liczącej ok. 7,5 tys. mieszkańców funkcjonują obecnie cztery placówki pocztowe. Placówka w centrum miasta z pełnym wachlarzem usług była oczekiwana od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że będzie ważnym punktem usługowym w mieście i gminie – dodaje Wojciech Stelmach, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Kielcach.

Placówka została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci będą mieli do dyspozycji dwa wygodne okienka, w którym będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej, stanowisko usług ubezpieczeniowo-bankowych oraz strefę handlową. 

Obsługa Klientów będzie odbywała się w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 8.00 – 15.00, a w środy w godz. 11:00 – 20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.

Na terenie województwa świętokrzyskiego funkcjonują obecnie 243 placówki pocztowe. W ostatnich trzech latach uruchomiono nowe placówki w Kielcach, Starachowicach i Jędrzejowie. Systematycznie uruchamiane są także placówki agencyjne w celu dostosowania sieci placówek do zapotrzebowania klientów.

W 1993 roku Poczta Polska uczciła bohatera dziecięcych komiksów znaczkiem, wydając emisję filatelistyczną „Kornel Makuszyński 1884-1953”, w ramach której przedstawiono m.in. postać Koziołka Matołka. Obecnie znaczki mają wartość kolekcjonerską.

 

                                               

 

Załączniki

UP Pacanów (2).jpg

UP Pacanów (2).jpg

jpg 4,7 MB Pobierz
UP Pacanów (1).jpg

UP Pacanów (1).jpg

jpg 3,1 MB Pobierz
UP Pacanów (3).jpg

UP Pacanów (3).jpg

jpg 3,1 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.