Wąwelno_1.jpg Wąwelno_1.jpg

Poczta Polska uruchamia nową placówkę w miejscowości Wąwelno

Od najbliższego piątku (8.05.br.) mieszkańcy wsi Wąwelno w gminie Sośno (woj. kujawsko-pomorskie) będą mogli skorzystać z usług pocztowych w nowej placówce. Filia Urzędu Pocztowego Sępólno Krajeńskie będzie działać przy ul. Mroteckiej 2.

Powstanie placówki pocztowej jest odpowiedzią na wnioski mieszkańców Wąwelna. W nowej placówce, czynnej od poniedziałku do czwartku w godzinach: 08:00 - 15:00 oraz w piątki w godzinach: 13:00 - 20:00, będzie można skorzystać z pełnej gamy usług pocztowych, bankowo-ubezpieczeniowych oraz handlowych. Placówka jest wyposażona w jedno stanowisko do obsługi klienta. Została ona dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Pomimo stanu epidemii staramy się realizować zobowiązania wobec lokalnych społeczności, dlatego otwieramy nową placówkę, ważny punkt usługowy dla mieszkańców Wąwelna. Obsługa klientów będzie tu, tak jak w innych pocztowych placówkach, dostosowana do rygorów bezpieczeństwa. Nasi pracownicy są wyposażeni w maseczki, rękawiczki lub płyny do dezynfekcji rąk, a także przyłbice. Te środki chronią zarówno pocztowców, jak i naszych klientów – mówi Karol Górski, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Bydgoszczy.

Obecnie na terenie województwa kujawsko - pomorskiego czynnych jest 367 placówek pocztowych.

Strategia Poczty Polskiej zakłada rozwój i modernizację sieci placówek. Spółka posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju. Jest obecna w każdej gminie, ma ok. 7,5 tys. placówek. W ciągu ostatnich lat Poczta otworzyła blisko 300 nowych punktów w całej Polsce, zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w dużych aglomeracjach. Oprócz otwierania nowych punktów spółka modernizuje swoje placówki, część z nich przenosi do nowych lokalizacji, biorąc pod uwagę efektywność ekonomiczną inwestycji.

Dzięki swojej sieci placówek Poczta Polska ma unikatowy dostęp do wszystkich obywateli, instytucji i przedsiębiorstw. Wypełniając misję usługi powszechnej Spółka realizuje ważny interes społeczny, zapewnia dostęp do usług komunikacji, zapobiega wykluczeniu społecznemu.

Załączniki

Wąwelno_2.jpg

Wąwelno_2.jpg

jpg 2,5 MB Pobierz
Wąwelno_1.jpg

Wąwelno_1.jpg

jpg 2,3 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.