PP 1 PP 1

Poczta Polska uruchamia kolejne punkty mobilne na terenach dotkniętych przez powódź

By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września Poczta Polska sukcesywnie uruchamia zastępcze punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. O miejscach działania tych punktów informujemy na bieżąco za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl oraz w mediach społecznościowych.

Kolejne lokalizacje mobilnych punktów pocztowych:

  • Siechnice ul. Jana Pawła II 20 - miejsce postojowe w okolicy wyłączonej z obsługi FUP Święta Katarzyna w Siechnicach,
  • Siedlęcin - parking przy sklepie sieci Lewiatan w Siedlęcinie ul. Lwówecka 6,
  • Lądek-Zdrój przy ul. Śnieżnej 45 (Rataja) - przy sklepie sieci Biedronka - na tym parkingu znajduje się również automat paczkowy Poczty Polskiej.

Stacjonarna Obsługa Klientów będzie odbywać się w godz. 9:00 – 15:00. Poczta Mobilna będzie czynna dłużej w zależności od bieżącego zapotrzebowania mieszkańców.

W mobilnych puntach pocztowych można będzie dokonywać przede wszystkim płatności i wypłat gotówki oraz zrealizować podstawowe usługi jak nadanie listu czy paczki pocztowej. W zależności od zapotrzebowania Klientów rozszerzany będzie katalog świadczonych usług. Dodatkowo w tych punktach będą wypłacane także świadczenia emerytalno-rentowe.

Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, uruchamiamy także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników Spółki. W porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiadamy na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 71,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.