teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska uruchamia e-sklep ze stronami www i usługami online

Poczta Polska wystartowała z platformą usług hostingowych, kreacją stron www i e-pakietem Office 365. Nowa platforma efirma.poczta-polska.pl  to efekt współpracy ze spółką home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365 czyli pakiet zawierający znane aplikacje, jak Word, Excel, Power Point, a także m.in. wirtualny dysk o pojemności 1 TB i komunikator. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.

Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). Przedsiębiorca sam decyduje co zostanie wpisane przed i po znaku @. W jednym miejscu znajdzie dostęp do poczty, zadań, kalendarza i listy adresów. W pakiecie oferowane jest dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.

Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania  witryn www. Dzięki nim w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.

Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.

– Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować. Dlatego Poczta Polska już oferuje pełne portfolio usług dla eCommerce: poprzez zaproponowanie klientom całego łańcucha wartości - od nadania paczki, doręczenie, obsługę zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne i możliwość zakupu usług internetowych poprzez efirma.poczta-polska.pl – mówi Rafał Pietrwalski, pełniący obowiązki Dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.

W 2016 roku posiadanie strony internetowej oraz profesjonalnej poczty w firmowej domenie jest niezbędnym elementem funkcjonowania współczesnego przedsiębiorcy. W zdecydowanej większości, klienci w pierwszej kolejności, szukają informacji o produkcie, usłudze i firmie właśnie w sieci. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku mikro, małych i średnich przedsiębiorstw rozpoczynamy współpracę z Pocztą Polską, polegającą na dostarczaniu wszystkich niezbędnych narzędzi do prowadzenia biznesu w internecie. Oferta obejmuje szerokie spektrum usług, od domeny internetowej i kreator stron www, po zaawansowane aplikacje do pracy biurowej w chmurze (Office 365). home.pl jest liderem rynku hostingowego z ponad 18-letnim doświadczeniem – gwarantuje to stabilność, bezpieczeństwo i łatwość użytkowania dostarczanych aplikacji – mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl.


Sprzedaż usług na platformie efirma.poczta-polska.pl będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni Poczty Polskiej i przedstawiciele handlowi, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.

Nowa platforma sprzedażowa to drugie specjalnie dedykowane miejsce do obsługi firm. Pod koniec ubiegłego roku Poczta Polska uruchomiła własny eSklep dla branży ecommerce z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci (esklep.poczta-polska.pl).

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.