Poczta Polska uruchamia e-sklep ze stronami www i usługami online
Poczta Polska wystartowała z platformą usług hostingowych, kreacją stron www i e-pakietem Office 365. Nowa platforma efirma.poczta-polska.pl to efekt współpracy ze spółką home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365 czyli pakiet zawierający znane aplikacje, jak Word, Excel, Power Point, a także m.in. wirtualny dysk o pojemności 1 TB i komunikator. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.
Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). Przedsiębiorca sam decyduje co zostanie wpisane przed i po znaku @. W jednym miejscu znajdzie dostęp do poczty, zadań, kalendarza i listy adresów. W pakiecie oferowane jest dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.
Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania witryn www. Dzięki nim w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.
Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.
– Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować. Dlatego Poczta Polska już oferuje pełne portfolio usług dla eCommerce: poprzez zaproponowanie klientom całego łańcucha wartości - od nadania paczki, doręczenie, obsługę zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne i możliwość zakupu usług internetowych poprzez efirma.poczta-polska.pl – mówi Rafał Pietrwalski, pełniący obowiązki Dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.
– W 2016 roku posiadanie strony internetowej oraz profesjonalnej poczty w firmowej domenie jest niezbędnym elementem funkcjonowania współczesnego przedsiębiorcy. W zdecydowanej większości, klienci w pierwszej kolejności, szukają informacji o produkcie, usłudze i firmie właśnie w sieci. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku mikro, małych i średnich przedsiębiorstw rozpoczynamy współpracę z Pocztą Polską, polegającą na dostarczaniu wszystkich niezbędnych narzędzi do prowadzenia biznesu w internecie. Oferta obejmuje szerokie spektrum usług, od domeny internetowej i kreator stron www, po zaawansowane aplikacje do pracy biurowej w chmurze (Office 365). home.pl jest liderem rynku hostingowego z ponad 18-letnim doświadczeniem – gwarantuje to stabilność, bezpieczeństwo i łatwość użytkowania dostarczanych aplikacji – mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl.
Sprzedaż usług na platformie efirma.poczta-polska.pl będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni Poczty Polskiej i przedstawiciele handlowi, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.
Nowa platforma sprzedażowa to drugie specjalnie dedykowane miejsce do obsługi firm. Pod koniec ubiegłego roku Poczta Polska uruchomiła własny eSklep dla branży ecommerce z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci (esklep.poczta-polska.pl).