Poczta Polska uruchamia dodatkowe punkty obsługi w województwie opolskim Poczta Polska uruchamia dodatkowe punkty obsługi w województwie opolskim

Poczta Polska uruchamia dodatkowe punkty obsługi w województwie opolskim

W związku z trudną sytuacją powodziową w obszarze obsługiwanym przez Urząd Pocztowy Lewin Brzeski oraz utrudnioną możliwością dotarcia do zalanych miejscowości Poczta Polska uruchamia dodatkowe punkty obsługi mieszkańców.

Spółka uruchamia dwa dodatkowe stacjonarne punkty obsługi klienta:

- Filia Urzędu Pocztowego Lewin Brzeski w Olszance, Olszanka 21 (obsługa lokalizacji: Czeska Wieś, Gierszowice, Jankowice Wielkie, Janów, Jasiona, Krzyżowice, Lewin Brzeski, Lewin Brzeski (Chorzelin), Michałów, Nowa Wieś Mała, Obórki, Olszanka, Pogorzela, Przylesie, Różyna)

- Agencja Pocztowa w Strzelnikach, Strzelniki 19 (obsługa lokalizacji: Borkowice, Borkowice (Błażejowice), Borkowice (Niwy), Buszyce, Golczowice, Leśniczówka, Łosiów, Mikolin, Mikolin (Piaski), Strzelniki, Wronów)

oraz punkt mobilny obok świetlicy w Oldrzyszowicach 33 (obsługa lokalizacji: Chróścina, Kantorowice, Oldrzyszowice, Przecza, Przecza (Raski), Ptakowice, Sarny Małe, Skorogoszcz, Stroszowice).

We wskazanych lokalizacjach wypłacane będą świadczenia emerytalne. Poczta Polska współpracuje z lokalnymi władzami i Sztabem Kryzysowym w zakresie komunikacji z mieszkańcami gminy Lewin Brzeski i Olszanka oraz z ZUS Oddział w Opolu w zakresie wprowadzanych rozwiązań.

Nadal działają również punkty pocztowe:
• Siechnice, ul. Jana Pawła II 20 - miejsce postojowe w okolicy wyłączonej z obsługi FUP Święta Katarzyna w Siechnicach;
• Siedlęcin - parking przy sklepie sieci Lewiatan w Siedlęcinie, ul. Lwówecka 6;
• Lądek-Zdrój przy ul. Śnieżnej 45 (Rataja) - przy sklepie sieci Biedronka - na tym parkingu znajduje się również automat paczkowy Poczty Polskiej;
• Legnica, ul. Poznańska 50 – punkt dla mieszkańców Złotoryi i Świerzawy.

O miejscach działania punktów informujemy na bieżąco za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl oraz w mediach społecznościowych.

Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, uruchamiamy także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników Spółki. W porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiadamy na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.