Kreator_Poczta Polska.jpg Kreator_Poczta Polska.jpg

Poczta Polska umożliwia personalizowanie opakowań wysyłkowych

Poczta Polska wprowadziła nowe rozwiązanie dla branży eCommerce. Klienci eSklepu Poczty Polskiej mogą samodzielnie zaprojektować i zamówić opakowania wysyłkowe z własnym nadrukiem, korzystając z kreatora start-upu zapakuj.to.

Zapakuj.to jest pierwszym z 9 projektów realizowanych w ramach programu „GammaRebels powered by Poczta Polska”, w ramach którego Poczta Polska udostępniała swoją infrastrukturę, doświadczenie i zasoby młodym kreatywnym przedsiębiorcom.

Nowa oferta opakowań wysyłkowych z nadrukiem obejmuje tekturowe pudełka fasonowe, klapowe oraz produktowe z własnym nadrukiem, projektowanym samodzielnie w internetowym kreatorze, dostępnym na stronie  kreator.poczta-polska.pl. Opakowania dostępne są w kilku opcjach wykończenia oraz z różnymi rodzajami nadruku – od szarej, ekologicznej tektury z czarnym nadrukiem, po w pełni kolorowe pudełka. Minimalny nakład pojedynczego zamówienia to 30 sztuk, czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych, a ceny zaczynają się od 2,28 zł brutto za sztukę. Dzięki temu z oferty opakowań mogą skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorcy, jak i średnie oraz duże sklepy.

Oferta produktów internetowego eSklepu to wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu. Sklep oferuje także pudełka z wytrzymałej tektury, taśmy pakowe, koperty tradycyjne i bąbelkowe, folie stretch, papierowe torebki i artykuły biurowe. Pełna oferta dostępna jest na stronie esklep.poczta-polska.pl

–  Poczta chce nie tylko korzystać z nowych rozwiązań, ale też uczestniczyć w ich kreowaniu. Nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie, które pomogą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie Poczta Polska, jako Spółka Skarbu Państwa, z chęcią wspiera polskie przedsiębiorstwa. Współpraca z zapakuj.to realizuje oba te cele  – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Zapakuj.to jest internetową platformą do projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Startup wystartował ze swoją ofertą w kwietniu 2016. Od marca 2017 firma działa w całej Unii Europejskiej pod marką Packhelp. Z jej rozwiązań skorzystały dotychczas takie marki jak cdp.pl, EA Games, Prosto, Showroom.pl, czy K-SWISS. Internetowy kreator do projektowania opakowań został nagrodzony w konkursach Ekomersy 2016 oraz Aulery 2017.

Naszym celem od samego początku jest uproszczenie projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Ich znaczenie rośnie, ponad połowa amerykańskich konsumentów wskazuje, że mają one wpływ na postrzeganie marki. Dotychczas pomogliśmy zapakować produkty ponad 1500 klientów z Polski i całej Unii Europejskiej. Dzięki współpracy z Pocztą Polską dotrzemy do nowych klientów, a polscy przedsiębiorcy zyskają wsparcie w konkurowaniu ze światowymi gigantami eCommerce  – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager i współzałożyciel Zapakuj.to

Załączniki

Kreator_Poczta Polska.jpg

Kreator_Poczta Polska.jpg

jpg 1,9 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.