cash-back cash-back

Poczta Polska udostępnia klientom dwukrotnie zwiększony limit wypłat gotówkowych w ramach usługi cash-back

W placówkach pocztowych klienci mogą już dokonywać wygodnych wypłat gotówkowych do kwoty nawet 1 000 złotych.

Cash-back to usługa bankowa w ramach płatności kartą, dzięki której klient może wypłacać gotówkę w placówce pocztowej podczas dokonywania zakupów. Terminale zaopatrzone w aplikację z tą funkcją wypłaty gotówki w ramach płatności kartą uzupełniają tradycyjną sieć bankomatów, a posiadaczom kart płatniczych pozwalają na wygodną i bezpieczną wypłatę środków pieniężnych w pobliskiej placówce pocztowej.

Korzystanie z usługi jest bardzo proste. Wystarczy jedynie przy dokonywaniu płatności kartą poinformować  obsługującego terminal POS, że chcemy pobrać gotówkę i wskazać kwotę.

Od września 2022 obowiązują limity wypłat w kwocie maksymanie 1000 zł. Wcześniej w ramach „Płać kartą i wypłacaj” można było pobrać tylko 500 zł, a w kartach Visa – 300 zł.  Poczta Polska oferuje w placówkach maksymalną możliwą do wypłacenia kwotę.

Wyniki badań Fundacji Polska Bezgotówkowa przekonują, że aż 68 proc. Polaków słyszało o cash-backu, a co trzeci badany miał już okazję z niej skorzystać. Ze statystyk Banku Centralnego wynika, że z tej opcji korzystamy coraz częściej. W II kwartale 2022 r. przeprowadzono 5,8 mln wypłat sklepowych, co oznacza wzrost o 11,6 proc w stosunku do I kwartału 2022. W II kwartale 2022 r. wartość wypłat sklepowych wyniosła 819,6 mln zł, tj. więcej o 71,9 mln zł w porównaniu do poprzedzającego kwartału, co stanowi wzrost o 9,6 proc.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.