teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: Ubezpieczenia Pocztowe ze zniżkami w czasie kampanii reklamowej

W sobotę, 15 marca br., startuje główna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych dostępnych w Poczcie Polskiej pod marką „Ubezpieczenia pocztowe". W czasie kampanii można kupić polisy majątkowe z 15 proc. zniżką. Dodatkowo klienci, którzy opłacą polisy z kont Banku Pocztowego mogą uzyskać do 10 proc. zwrotu wartości składki.

Rozwój oferty w zakresie usług finansowych i ubezpieczeń jest jednym z głównych celów strategicznych Poczty Polskiej. Poczta ma już duże osiągnięcia w rozwoju produktów bankowych. Teraz przyszła pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeń. Oferta jest prosta i przystępna cenowo, a co najważniejsze – obecna w największej sieci dystrybucyjnej w kraju.

Kampania reklamowa „Ubezpieczenia Pocztowe. Na Twojej poczcie.” skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców średnich i małych miejscowości. W czasie kampanii wszystkie ubezpieczenia majątkowe można kupić 15 % taniej, a przy opłacaniu polis z kont w Banku Pocztowym można uzyskać jeszcze do 10% zwrotu równowartości opłacanej składki. Promocyjna oferta obowiązuje do zakończenia kampanii marketingowej, czyli do 15 kwietnia.

W placówkach Poczty Polskiej można kupić polisy komunikacyjne – OC, Autocasco, Assistance i NNW oraz majątkowe, czyli mieszkań i domów. Umowę ubezpieczenia można zawrzeć także podczas wizyty listonosza. Poczta wyposaża listonoszy w smartfony z aplikacją, która przyspiesza i upraszcza sprzedaż polis OC i NNW.

Ubezpieczenia pocztowe z domieszką relacji damsko - męskich

Wiodącym medium kampanii jest telewizja uzupełniona o stacje radiowe. – Koncept kreatywny, zarówno telewizyjny, jak i radiowy oparty jest o damsko-męskie, małżeńskie relacje dzięki czemu historiom towarzyszy odpowiednia dawka humoru i energii. To są codzienne historie, które każdy z nas może przeżywać w domu i refleksja, że warto mieć ubezpieczenie dostępne w najbliższej placówce pocztowej – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.

Kampania będzie wzbogacona aktywnością w internecie oraz materiałami BTL w placówkach pocztowych. Koncepcję kreatywną opracowała agencja CAM Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.

Poczta z TUW Pocztowe i MTU

W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące w całości do Poczty Polskiej, skonstruowało ofertę we współpracy z partnerem – MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. z grupy Ergo Hestia. Ubezpieczenia mieszkań i domów są oferowane przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Pocztowe, podmiot z Grupy Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.