Poczta Polska: Ubezpieczenia Pocztowe ze zniżkami w czasie kampanii reklamowej
W sobotę, 15 marca br., startuje główna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych dostępnych w Poczcie Polskiej pod marką „Ubezpieczenia pocztowe". W czasie kampanii można kupić polisy majątkowe z 15 proc. zniżką. Dodatkowo klienci, którzy opłacą polisy z kont Banku Pocztowego mogą uzyskać do 10 proc. zwrotu wartości składki.
Rozwój oferty w zakresie usług finansowych i ubezpieczeń jest jednym z głównych celów strategicznych Poczty Polskiej. Poczta ma już duże osiągnięcia w rozwoju produktów bankowych. Teraz przyszła pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeń. Oferta jest prosta i przystępna cenowo, a co najważniejsze – obecna w największej sieci dystrybucyjnej w kraju.
Kampania reklamowa „Ubezpieczenia Pocztowe. Na Twojej poczcie.” skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców średnich i małych miejscowości. W czasie kampanii wszystkie ubezpieczenia majątkowe można kupić 15 % taniej, a przy opłacaniu polis z kont w Banku Pocztowym można uzyskać jeszcze do 10% zwrotu równowartości opłacanej składki. Promocyjna oferta obowiązuje do zakończenia kampanii marketingowej, czyli do 15 kwietnia.
W placówkach Poczty Polskiej można kupić polisy komunikacyjne – OC, Autocasco, Assistance i NNW oraz majątkowe, czyli mieszkań i domów. Umowę ubezpieczenia można zawrzeć także podczas wizyty listonosza. Poczta wyposaża listonoszy w smartfony z aplikacją, która przyspiesza i upraszcza sprzedaż polis OC i NNW.
Ubezpieczenia pocztowe z domieszką relacji damsko - męskich
Wiodącym medium kampanii jest telewizja uzupełniona o stacje radiowe. – Koncept kreatywny, zarówno telewizyjny, jak i radiowy oparty jest o damsko-męskie, małżeńskie relacje dzięki czemu historiom towarzyszy odpowiednia dawka humoru i energii. To są codzienne historie, które każdy z nas może przeżywać w domu i refleksja, że warto mieć ubezpieczenie dostępne w najbliższej placówce pocztowej – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.
Kampania będzie wzbogacona aktywnością w internecie oraz materiałami BTL w placówkach pocztowych. Koncepcję kreatywną opracowała agencja CAM Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.
Poczta z TUW Pocztowe i MTU
W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące w całości do Poczty Polskiej, skonstruowało ofertę we współpracy z partnerem – MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. z grupy Ergo Hestia. Ubezpieczenia mieszkań i domów są oferowane przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Pocztowe, podmiot z Grupy Poczty Polskiej.