teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska szuka e-Gazel Biznesu w sieci

Rusza trzecia edycja rankingu najbardziej dynamicznych e-biznesów w Polsce. O tytuł e-Gazel Biznesu może ubiegać się każda firma zajmująca się handlem w internecie, która w latach 2014-2015 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży i zysk w 2015 roku. Poczta Polska jest partnerem konkursu organizowanego przez dziennik Puls Biznesu.

Autorem rankingu jest Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Spośród firm z branży e-commerce, które wykażą się najwyższą dynamiką, wybrane zostaną te najlepsze. Przyjmowanie zgłoszeń zakończy się w połowie września. W tym celu wystarczy wejść na stronę egazele.pb.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie na podstawie otrzymanych danych powstanie lista rankingowa. Prezentacja wyników odbędzie się podczas 5 spotkań, na które zaproszeni zostaną laureaci rankingu z poszczególnych regionów kraju. Co ważne, w rankingu nie jest istotna wielkość firmy.

Partnerstwo Poczty Polskiej przy rankingu e-Gazel to efekt realizacji strategii, której priorytetem jest obsługa rynku e-commerce. Wartość rynku przesyłek kurierskich i paczkowych w Polsce w 2018 r. może osiągnąć ponad 6,4 mld zł, co oznacza że rocznie Polacy wyślą prawie 440 mln paczek. Dynamicznie rosnący rynek znajduje odzwierciedlenie w wolumenach paczek obsługiwanych przez Pocztę Polską.  Spółka dostarczyła w 1 kwartale 2016 roku ponad 20 proc. więcej przesyłek w porównaniu z takim samym okresem rok wcześniej.  To znacznie powyżej średnich wzrostów dla całego rynku. 

Wraz ze wzrostem rynku paczkowego, zmieniają się również metody odbioru paczek. Firmy logistyczne oprócz standardowych dostaw „pod adres”  produktów kupionych w sieci, doręczają je także do punktów odbioru. Działania Poczty Polskiej wpisują się w ten trend. Poczta Polska ma obecnie największą na rynku sieć do odbioru produktów zakupionych w sieci. Klienci mogą wybrać dogodne miejsce odbioru spośród ponad 4100 placówek pocztowych, ale także w prawie 1000 stacjach paliw ORLEN. W sumie, sieć Poczty Polskiej w opcji Odbiór w PUNKCIE obejmuje łącznie ponad 5 100 punktów (placówki Poczty Polskiej i stacje paliw  ORLEN), spośród których niemal 20% stanowią punkty całodobowe.

Poza Pocztą Polską partnerami Pulsu Biznesu w tworzonym rankingu są: Bank Pocztowy i MasterCard.

Zgłoszenia: egazele.pb.pl

Załączniki

ecommerce.jpg

ecommerce.jpg

jpg 197,5 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.