PP-Shopee współpraca 3 PP-Shopee współpraca 3

Poczta Polska strategicznym partnerem Shopee

Poczta Polska została strategicznym partnerem Shopee w zakresie doręczania przesyłek. Klienci shopee.pl zyskają wygodne rozwiązania dostawy przesyłki do domu, a także za pośrednictwem sieci click&collect (Pocztex Punkt) na terenie całej Polski.

Polski operator narodowy umożliwia doręczanie zamówień paczek z platformy eCommerce Shopee na terenie całej Polski. Kupujący mogą zdecydować, czy chcą aby ich paczki zostały dostarczone do drzwi, czy też wolą skorzystać z jednego z ponad 17 000 punktów odbioru - największej w Polsce sieci punktów odbioru, opartej na placówkach własnych operatora oraz punktach sieci partnerskich, m.in. Żabka, Biedronka, Lewiatan, ABC Shops, Delikatesy Centrum, punkty Ruch czy stacje Orlen. W ramach współpracy z Shopee, Poczta Polska będzie również oferować dostawę do automatów Pocztex.

Shopee jest dla Poczty Polskiej ważnym partnerem w ramach inicjatywy mającej na celu wzmocnienie pozycji naszej Spółki na rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku,  a  rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021-2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy - powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Shopee jest największą platformą eCommerce w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie, obecna również w Ameryce Łacińskiej i Europie, gdzie z powodzeniem konkuruje z największymi firmami na rynku eCommerce. Shopee Polska wystartowało w październiku 2021 roku. Jest to platforma dostosowana do potrzeb kupujących, bezpieczna i szybka dzięki silnemu wsparciu logistycznemu partnerów.

Przypomnijmy, że Poczta Polska ogłosiła w połowie listopada nową ofertę usług kurierskich Pocztex, która zakłada multikanałowość dostaw: Pocztex Kurier (dostawa do domu), Pocztex Punkt (odbiór w sieci punków odbioru) i Pocztex Automat. Spółka zawarła umowę na budowę własnej sieci 2000 zewnętrznych automatów paczkowych, która powstanie w 2022 roku.

 

Załączniki

PP-Shopee współpraca 3

PP-Shopee współpraca 3

png 6,5 MB Pobierz
PP - Shopee współpraca-1

PP - Shopee współpraca-1

jpg 3,3 MB Pobierz
PP-Shopee współpraca-2

PP-Shopee współpraca-2

jpg 3,3 MB Pobierz
Pocztex-4

Pocztex-4

jpg 11,2 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.