placówka_pocztowa.jpg placówka_pocztowa.jpg

Poczta Polska: specjalna oferta dla klientów korzystających z usług internetowych

Poczta Polska zwiększa liczbę placówek ze specjalnymi, dedykowanymi okienkami dla klientów cyfrowych, korzystających z usług paczkowych. Obsługa paczek nadanych przez internet przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza już w 550 placówkach pocztowych na terenie całej Polski. Przy specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można sprawniej odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Poczta stawia na ułatwienia dla klientów internetowych. To dlatego po miesiącu od wprowadzenia nowego rozwiązania od 2 listopada Poczta rozszerza listę placówek z okienkami typu „fast track”. Rozwiązanie zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. Oprócz dodatkowych punktów w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy czy Szczecinie klienci będą mogli również korzystać ze specjalnych okienek w kolejnych miejscowościach m.in.: Grajewie, Chełmnie, Chojnicach, Pińczowie czy Świdniku. Dedykowane okienko oznaczono specjalną naklejką tak, by szybko można je było zidentyfikować w urzędzie, które mają ich największą liczbę. Szczegółowa lista placówek znajduje się na stronie Poczty.

- Wprowadzamy kolejne ułatwienia dla naszych klientów, którzy cenią sobie wygodę i czas. Dotyczy to zwłaszcza osób zamawiających przez internet. Z myślą o ich wygodzie, wprowadziliśmy dedykowane okienka, bo wizyta na poczcie powinna być przyjemnością. Udowadniamy, że w naszych placówkach można załatwić sprawy szybko i nowocześnie. Jest to szczególnie ważne w obecnym okresie. Przed świętami Bożego Narodzenia istotna jest możliwość sprawnego nadania i odbioru paczki z prezentami. Rozwój eCommerce ma strategiczne znaczenie dla Poczty Polskiej, dlatego rozszerzamy listę placówek ze specjalną obsługą - mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej. 

Z nowej oferty Poczty Polskiej będą mogli skorzystać klienci indywidualni, odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie, osoby wysyłające paczki, dzięki platformie cyfrowej Envelo lub korzystające z systemu Elektroniczny Nadawca bądź korzystający z aplikacji Nadaj przesyłkę. Nowe rozwiązanie umożliwia także wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania – we własnym zakresie – nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient poda jedynie numer przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy lub aplikacji „Nadaj przesyłkę”, a pracownik Poczty wydrukuje dla niego nalepkę adresową. Z nowej oferty będą mogli skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki. 

Poczta Polska spodziewa się w tegorocznym okresie przedświątecznym kolejnych rekordów obsłużonych paczek.  W ubiegłym roku w okresie listopada i grudnia liczba paczek obsługiwanych stale rosła, a w rekordowym tygodniu grudnia klienci Poczty nadali o ponad 75% więcej przesyłek, niż średnio tygodniowo w innych okresach roku. W tym sezonie może być podobnie, a w grudniu pocztowcy spodziewają się dni, w których liczba paczek może przekroczyć nawet milion!  

Poczta Polska jako jeden z liderów na rynku KEP wprowadza szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę, korzystając z e-zakupów.  

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski eCommerce osiągnie wartość w 100–120 mld zł. 

Załączniki

placówka_pocztowa.jpg

placówka_pocztowa.jpg

jpg 172,5 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.