teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska rusza ze strefą Świętego Mikołaja dla dzieci

Poczta Polska przygotowała specjalną świąteczną ofertę dla najmłodszych. W tym roku oprócz listu od Świętego Mikołaja z Laponii operator umożliwia zamówienie personalizowanego filmu i książki. Produkty świąteczne zakupimy w placówkach pocztowych lub przez stronę internetową www.poczta-polska.pl

Film został przygotowany przez studio Elfi, na kanale youtube Poczty Polskiej można już zobaczyć, jak wyglądają przykładowe wideo-pozdrowienia od Świętego Mikołaja. W ponad 7-minutowym filmie pojawią się przesłane przez klienta zdjęcia dziecka, jego wymarzony prezent, a Mikołaj będzie zwracał się do dziecka po imieniu i udzieli mu wskazanych przez rodziców rad.

Za pośrednictwem Poczty możemy też zamówić personalizowaną książkę. W treści pojawią się przesłane przez klientów zdjęcia.

Tradycyjnie Poczta Polska, jako jedyna w naszym kraju, oferuje produkt fińskiego operatora – oryginalny list od Świętego Mikołaja z Laponii. List przychodzi do dziecka w kopercie ozdobionej fińskim znaczkiem i datownikiem Głównej Poczty Świętego Mikołaja w Rovaniemi.

Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: Strefa Świętego Mikołaja

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.