Poczta Polska rusza z kampanią reklamową Pocztexu

"Niezawodny kurier. Szybko sprawnie... do usług!" czyli Pocztex – reaktywacja! Nowa kampania reklamowa Poczty Polskiej skierowana jest  do firm z sektora e-commerce, dla których posiadanie pewnego partnera logistycznego jest kluczowe dla rozwoju sprzedaży. To także przekaz reklamowy do klientów indywidualnych, będących aktywnymi uczestnikami rynku handlu internetowego.


Dlatego kampania reklamowa najpierw pojawi się w Sieci. Działania promocyjne obejmują kampanię mailingową, ogłoszenia reklamowe w serwisach pośredniczących w zakupach przez Internet – czyli portalach aukcyjnych, sklepach internetowych i portalach umożliwiających porównanie cen.


W kolejnych etapach Pocztex pojawi się w telewizji oraz na autobusach w największych miastach Polski. Plakaty i ulotki trafią także do placówek Poczty Polskiej. Okres, w którym realizowana jest kampania reklamowa przypada na czas poprzedzający moment największej sprzedaży w Polsce: przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. – Naszym celem jest zaszczepienie ludziom w głowach naszej marki, aby gdy usiądą do komputera i wybiorą prezenty, naturalnym kolejnym ruchem było skorzystanie z oferty Pocztexu. Jesteśmy pewni, że jeśli raz nas wybiorą, będą wracać – wyjaśnia Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.

Nowy Pocztex: dodatkowe udogodnienia, niższe ceny

Pocztex przeszedł na początku września kurację odmładzającą. Poczta Polska wprowadziła w nowej ofercie dodatkowe rozwiązania jak np. powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki.  Jako jedyny dostawca logistyczny w Polsce, oferuje także dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano (w miastach do 100 tysięcy mieszkańców). Inne udogodnienie ze strony Poczty to szybka wypłata kwoty pobrania (maksymalnie do 3 dni) za doręczony do klienta towar. Średnia dla rynku to około 6 dni. Zmieniony Pocztex  jest teraz tańszy  średnio o 35 proc. W przypadku cięższych przesyłek obniżka przekroczyła  nawet 50 proc.


Ogólnopolska kampania reklamowa zaczyna się 18 października 2012 roku i potrwa do 15 grudnia 2012 roku. Kreację przygotowała agencja Cam Media S.A.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.