Poczta Polska rusza z kampanią reklamową Pocztexu
"Niezawodny kurier. Szybko sprawnie... do usług!" czyli Pocztex – reaktywacja! Nowa kampania reklamowa Poczty Polskiej skierowana jest do firm z sektora e-commerce, dla których posiadanie pewnego partnera logistycznego jest kluczowe dla rozwoju sprzedaży. To także przekaz reklamowy do klientów indywidualnych, będących aktywnymi uczestnikami rynku handlu internetowego.
Dlatego kampania reklamowa najpierw pojawi się w Sieci. Działania promocyjne obejmują kampanię mailingową, ogłoszenia reklamowe w serwisach pośredniczących w zakupach przez Internet – czyli portalach aukcyjnych, sklepach internetowych i portalach umożliwiających porównanie cen.
W kolejnych etapach Pocztex pojawi się w telewizji oraz na autobusach w największych miastach Polski. Plakaty i ulotki trafią także do placówek Poczty Polskiej. Okres, w którym realizowana jest kampania reklamowa przypada na czas poprzedzający moment największej sprzedaży w Polsce: przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. – Naszym celem jest zaszczepienie ludziom w głowach naszej marki, aby gdy usiądą do komputera i wybiorą prezenty, naturalnym kolejnym ruchem było skorzystanie z oferty Pocztexu. Jesteśmy pewni, że jeśli raz nas wybiorą, będą wracać – wyjaśnia Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.
Nowy Pocztex: dodatkowe udogodnienia, niższe ceny
Pocztex przeszedł na początku września kurację odmładzającą. Poczta Polska wprowadziła w nowej ofercie dodatkowe rozwiązania jak np. powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki. Jako jedyny dostawca logistyczny w Polsce, oferuje także dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano (w miastach do 100 tysięcy mieszkańców). Inne udogodnienie ze strony Poczty to szybka wypłata kwoty pobrania (maksymalnie do 3 dni) za doręczony do klienta towar. Średnia dla rynku to około 6 dni. Zmieniony Pocztex jest teraz tańszy średnio o 35 proc. W przypadku cięższych przesyłek obniżka przekroczyła nawet 50 proc.
Ogólnopolska kampania reklamowa zaczyna się 18 października 2012 roku i potrwa do 15 grudnia 2012 roku. Kreację przygotowała agencja Cam Media S.A.